edwin16

Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Geen 3g ontvangst 5281RV BOXTEL

Al sinds vanmiddag rond 12.00 geen verbinding meer mogelijk.
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @edwin16 ,

Vervelend maar misschien dat er storingen zijn of werkzaamheden daardoor kun je misschien minder of geen bereik hebben.
Klik > Vodafone werkzaamheden voor enige werkzaamheden.

(Let er wel even bij op dat als je en dorp of stad ziet die in de buurt is dat die mast ook problemen kan hebben waardoor signalen worden verstoord).

Voor enige tips klik je op de volgende link: Tips & Tricks voor geen bereik
edwin16
topicstarter
Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Dank je voor je (standaard-) antwoord. Helaas geef je geen oplossing. Uiteraard had ik zelf ook al gekeken of er werkzaamheden waren. Volgens jullie overzicht niet.

Vandaag wederom geen 3g ontvangst, volgens jullie overzicht zijn er ook geen werkzaamheden.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @edwin16 ,

Waarom dat bericht vraag je af? Wat vele vergeten is de sim uit de telefoon te halen enzovoorts... Ook is het eerst even handig om te weten van: Hey! Blijkbaar is er en storing in me buurt = de reden waarom je slecht of geen internet hebt. En voorbeeld noemde ik maar op.

Heb je al de tips opgevolgd in de link van me vorige bericht vindt je ze allemaal. Hielpen deze?
En heb je wel 2G ontvangst? Zo niet, kan het probleem of aan je simkaart liggen of misschien wel je toestel.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@edwin16

@SamsungExpert is geen Vodafone medewerker. Een forum is er om met elkaar in discussie te gaan. Op dit forum hoef je dus ook niet meteen een reactie van een medewerker te verwachten. Mocht je nogmaals vragen hebben waarvoor je een antwoord van een medewerker nodig hebt, stel deze dan aan onze klantenservice.
edwin16
topicstarter
Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Maartje schreef:
@edwin16

Op dit forum hoef je dus ook niet meteen een reactie van een medewerker te verwachten.
Beste Maartje,
Doe ik dit dan? Volgens mij niet hoor. Ik meld alleen dat er een storing is.

Maar goed, vandaag vanaf ongeveer 15.15 is er wederom geen 3g ontvangst.

Met vriendelijke groeten,
Edwin
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@edwin16

Ah, de reden dat ik dat zei was dat je aangaf een oplossing te verwachten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic