mister-roberto

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3g met IOS 6.1

Hallo,
 
Ik heb net als meerder mensen een probleem met mijn iphone 4S die ik heb geupdate naar IOS6.1.
Als ik op mijn iphone 3G verbinding aanstaat heb ik geen internet verbinding. Dit gebeurt het zelfde als mijn 3G aan staat en ik zet thuis mijn wifi aan, dan kan ik ook niet op internet.
Ik heb 2 dagen geleden contact opgenomen met de klantenservice van vodafone en die zeiden dat ik mijn netwerk instellingen op nieuw moest instellen. Ik had dit al een keer eerder gedaan en nu weer Ik heb ook mijn telefoon al helemaal gereset, maar het mocht niet baten. ik heb nog steeds last van het probleem
Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen?
Hopelijk komt snel een oplossing want met trage internet ben ik wel beetje klaar mee.
 
met vriendelijke groet.
Robin
5 Reacties 5
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Robin,

Welkom op het Vodafone Forum!
Altijd leuk om een nieuw gezicht te zien.
Wat vreemd dat je geen gebruik meer kunt maken van internet via 3G sinds je iOS 6.1 hebt geïnstaleerd. Wat goed dat je al een en ander hebt uitgeprobeerd om het op te lossen. Ik heb zelf ook een iPhone, maar de nieuw update staat er nog niet op. Zodra ik hem heb geïnstalleerd laat ik je weten of ik dezelfde ervaring heb. Ok?

Misschien is het een toevallige samenloop van omstandigheden. Kun je wel internetten als je je simkaart in een ander toestel plaatst? Je weet maar nooit 😛

Ik heb je bericht even naar ons iOS 6 Topic verplaatst.
mister-roberto
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor de snelle reactie,
 
Ik heb het geprobeerd om mijn simkaart in een andere iphone 4S en iphone 5 te stoppen met IOS6.1 dan heb ik zelfde probleem,
zodra ik simkaart stop in toestel met IOS6.0.1 heb ik nergens last van.
Dus het ligt waarschijnlijk aan de IOS. Als ik mijn coclusie snel kan trekken.
Is het mogelijk om mijn telefoon weer terug te zetten naar IOS6.0.1?
 
Ik heb toestellen gebruikt van vrienden van mij en die hebben het zelfde probleem met hun eigen simkaart ook van vodafone. Toestel van IOS 6.0.1 was van vriendin van mij maar zit niet bij vodafone
 
Gr,
Robin
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Het is helaas niet zomaar mogelijk om je toestel terug te zetten naar een oudere versie van iOS.

Ik wil je vragen even contact op te nemen met onze Web Crew via Facebook of Twitter. Zij kunnen via een privé bericht je gegevens nakijken en nader onderzoeken wat er precies misgaat. Als blijkt dat meerdere klanten hier last van hebben dan moeten we dit natuurlijk zo snel mogelijk onderzoeken en oplossen. Alvast bedankt voor je medewerking!


mister-roberto
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hopelijk word dit probleem snel verholpen want anders neem ik aan dat er een compensatie komt voor dit probleem, omdat jullie niet in staat zijn om het product te leveren waar ik voor betaal. Dit kan zijn door leveren van een nieuw toestel of een extra korting op mijn abbonement.
 
Ik heb zelf gisteren even contact opgenomen met Apple, die vertelde dat het te maken heeft met mHz waar mee word uitgezonden, dat die goed over één komen en dat het probleem bij de provider ligt.
 
met vriendelijke groet,
Robin van Leeuwen
 
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hi guys, zie de volgende klik hier.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic