Robby1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3g / 4g in Ouddorp

Hallo,
Altijd als in in Ouddorp ben met mijn Vodafone abnement heb ik heel slecht bereik met het netwerk over de 3g en de 4g. Meeste van de tijd heb ik dan een E in mijn beeld. Tevens mijn netwerk er soms helelmaal niet. Geen Service staat er dan in mije scherm.
Ik ben dan genoodzaakt een telefoon te gebruiken met een abnement van KPN. Kan Vodafone een extra mast plaatsten in ouddorp of iets anders doen om in ouddorp gewoon bereikt te kunnen hebben.

Mvg Rob
5 Reacties 5
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi Robby1,

Jeetje, wat vervelend dat je geen bereik hebt. Zou je eens de stappen op deze pagina willen volgen: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml. Aan het einde krijg je de mogelijkheid om hiervan een melding te maken bij onze technische afdeling. Zij gaan dan onderzoeken aan de hand van jouw voorbeelden en informatie wat er precies aan de hand is in Ouddorp.
Tip: Hoe meer mensen dit probleem aankaarten, hoe sneller het opgepakt wordt!
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Goedemiddag Robby1, is het nog gelukt aan de hand van de tip van Sharon?
Robby1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog niet. Ik ben niet altijd in Ouddorp. Daar zit in meestal in de wekenden van donderdag tot maandag. Als ik er aankomend weekend ben wil ik het aanmelden. Ook omdat er 2 dagen gemonitord zal worden.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Robby1,

Zeker aanmelden als je er komend weekend weer bent. Dan gaat de technische dienst ermee aan de slag voor je 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic