roderickr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G op iPad Air

Hallo,

Ik heb sinds vandaag een iPad Air + cellular in mijn bezit. Nu heb ik een sim-only abonnement met data, maar ik krijg de volgende melding wanneer ik via 3G probeer te internetten:

Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk.
U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice.

Ik heb al even gezocht op het forum, maar de daar geboden oplossingen werken voor mij niet. Zo heb ik nieuwe APN instellingen geprobeerd, sim-kaart er in en er uit gehaald en de iPad opnieuw opgestart.

Wat kan ik nu nog proberen om het werkend te krijgen?

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Heb je wel al de klantenservice gebeld om alles te activeren ;)?
Zo niet bel ze even dan! Support: https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon.shtml

Of Twitter / Facebook alleen zou ik liever gaan voor het ouderwetse bellen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Heb je wel al de klantenservice gebeld om alles te activeren ;)?
Zo niet bel ze even dan! Support: https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon.shtml

Of Twitter / Facebook alleen zou ik liever gaan voor het ouderwetse bellen.
roderickr
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord.

De simkaart heeft eerder in een iPhone 5 gezeten en daar werkte alles naar behoren. Dus alles is geactiveerd.

Inmiddels de juiste settings verkregen, dus het is opgelost.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Geen dank! En jij in ieder geval veel plezier ermee voor de rest!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic