keijs

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen 3G of bellen mogelijk 3768HP

Dit weekend geen bereik op de camping postciode 3768HP. Wel bel breik, maaer alsj je ging bellen maakte hij geen verbinding. 3G slechts zeer sporadisch beshcikbaar, maar onwerkbaar. Heb in 48 uur slechts 2-3 keer kort bereik gehad.

Week ervoor kon er nog wel gebeld worden maar was het 2G/3G ook zeeer slecht

Graag zou ik dit opgelost willen anders zal mijn abbo zeker niet worden verlengd.

Wil nl. ook in mijn vrije weekenden kunnen bellen en whatsappen / weerbericht checken ed.

mvg Mark Keijzers 0630427720
2 Reacties 2
keijs
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vergat nog het volgende: telefoon oneindig opnieuw opgestart, batterij in/uit en/of simkaart in/uit. Allemaal geen effect.
arnold1956

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij is dat hetzelfde probleem, vaak kontakt met vodafoon gehad, ze willen van niks weten, kontrakt ontbinden kan niet zeggen ze ivm verlenging van het kontrakt, ik stop met betalen en wacht vodafoon nu af wat ze willen, anders maar naar de rechter, heb veel klachten over vodafoon gehoord, ze kunnen niet de diensten verlenen waar je voor betaald. Ik zit dan op de postcode 7955PT, waar geen bereik is met internet en het bellen, ik moet anderhalve kilometer lopen voordat ik kan bellen en/of internetten, en dan als ik klaar ben met alles mag ik weer anderhalve kilometer terug lopen, het is een waardeloos iets dat vodafoon. Ik stap over naar KPN, die heeft daar wel bereik en zelfs 4G bereik, wat vodafoon daar niet heeft.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic