StijnH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G netwerk

Hoi, ik reis dagelijks van Utrecht naar Den Haag met de trein en ervaar constant uitval van het 3G netwerk. Tussen zoetermeer en den haag Voorburg is er zelfs helemaal geen 3G netwerk beschikbaar. Is dit een bekend probleem?
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Stijn,

In de trein kan het inderdaad wel eens voorkomen dat het signaal wegvalt. Dit komt onder andere doordat een trein zich snel langs verschillende masten verplaatst. Ook kan het materiaal van de trein en de omgeving van invloed zijn. Heb je dit filmpje al eens bekeken? Daar wordt namelijk meer uitleg gegeven. Misschien maakt dit het iets duidelijker 😄
Mmj_saris

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ik heb al sinds een kleine week een 3g storing in het centrum van eindhoven (5611). Geen internet met 3g, wel zonder. Zodra ik in een ander postcode gebied ben, kan ik 3g weer aanzetten. In de Vodafone winkel zeiden ze dat er een storing was, op internet en via twitter wordt dat ontkend. Wat is hier aan de hand?
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Mmj_saris,

Ik zie inderdaad dat je ook via Twitter met ons in gesprek bent. Ik zie dat we je gegevens hebben verzameld en dat onze technische dienst het een en ander gaat onderzoeken.
Zodra we meer informatie hebben zullen we dit via de Twitterconversatie aangeven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic