Tokkel

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G in woonplaats wel in andere steden

Hallo sinds een aantal dagen heb ik geen 3G meer in de omgeving van den ham postcode 7683 ga ik naar me werk in Ommen ander postcode gebied heb ik gewoon 3G wat kan het probleem zijn ? Ik denk niet dat het iets is in me telefoon ? Heb al van alles geprobeerd iemand anders ideeën?

Alvast bedankt
13 Reacties 13
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Tokkel,
Ik heb even voor je gekeken of er problemen zijn in de omgeving. Dat is niet het geval.
Kijk eens of je iets hebt aan de tips die op onze website staan. Laat je me iets weten?
Tokkel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Astrid ,

Ik heb daar ook op gekeken en geprobeerd alleen niks helpt en het rare is dat ik hier eerder wel gewoon 3G had. Als mijn instellingen verkeerd zouden staan dan had ik toch ook geen 3G in een andere woonplaats ? GPRS werkt wel alleen het 3G niet.
Zijn er nog andere oplossingen?

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Zijn er andere Vodafone gebruikers die deze klachten ook op deze specifieke locatie ervaren? Het zou fijn zijn als je hier achter zou kunnen komen zodat je een vergelijking kunt maken.

We horen het graag van je.
Tokkel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
Jaa ik heb al contact gehad met jullie klanten service. Heb het ook even met mijn moeders telefoon geprobeerd die had ook geen 3G wel 4g als het goed is er nu melding gemaakt bij jullie in het systeem. Hopelijk word het opgelost .
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dan is het in dit geval waarschijnlijk een specifiek probleem op jouw locatie. Wacht het inderdaad even af. Hopelijk wordt het op korte termijn opgelost. Bedankt voor de melding in ieder geval.
ingridzagers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook geen 3G in Den Ham. Gisteren 2 keer contact gehad met de klantenservice. Op facebook stond dat er meer mensen in Den Ham dit probleem hebben.
Tokkel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had ook contact gehad en binnen 7 werkdagen zou dit opgelost moeten zijn.
Laten we het hopen want vervelend is het wel .
jw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kom uit Den Ham en heb al een tijdje geen 3g meer terwijl mijn telefoon wel aangeeft via g3 verbonden te zijn.
Tokkel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt het heeft 2 dagen gewerkt en nu werkt het weer niet 😞 het word nu ook gewoon vervelend en er is geen andere oplossing voor dit probleem ligt bij Vodafone zelf.
bertw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik werk in den ham en heb hetzelfde probleem. Mijn galaxy s3 geeft wel aan 3g verbinding te hebben maar komt geen data binnen. Zodra ik naar huis rijdt komen mailtjes etc binnen. Heb verbinding op "gsm" gezet en heb dan wel beperkte dataverbinding. Duurt nu al meer dan twee weken!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi allemaal,

Naar aanleiding van jullie meldingen zijn we het probleem aan het onderzoeken.
Jullie kunnen ons helpen door zoveel mogelijk informatie te geven.
Denk aan:

  • postcode
  • omgeving (hoogbouw, laagbouw, bos etc)
  • is er iets veranderd in de afgelopen periode? Bijvoorbeeld werkzaamheden met grote kranen
  • Wat kun je wel en wat kun je niet?
Alvast bedankt voor jullie hulp. Samen gaan we het vast oplossen.
Tokkel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste astrid,
De betreffende postcode is 7683 en nee is er niks veranderd .
Ook betreft de omgeving is er niks veranderd het werkte eerder altijd prima.
Wat we niet kunnen is op 3g werken 4g werkt wel en gprs ook wel.
Heb laatst gebeld en het zou binnen 7 dagen worden opgelost het probleem ligt niet bij de telefoons maar in het netwerk van jullie.
Ik hoop nu toch wel dat het probleem snel word opgelost want het is nu al een goede 2 weken nu als het al niet langer is.
Ik betaal er wel voor maar kan er geen gebruik van maken.


Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Bedankt voor je hulp @Tokkel
We zijn er inmiddels achter dat er een storing is in Den Ham. We houden jullie via het storingenboard op de hoogte.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic