haico

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht netwerk 3g 9645ke veendam

ik heb haast geen 3g netwerk dat gaat all vanaf 07-04-2014
de 3g logo is er wel maar er is nooit verbinding ik heb alleen 2g netwerk nog maar, maar die is zo traag
verhelp dit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik wil het graag laten onderzoeken. Is dit de enige postcode waar je problemen hebt?
Het zou heel erg helpen als je de mobiele nummers van klanten die deze problemen ervaren aan ons doorgeeft.
Dat kan via Twitter of Facebook. Denk er wel aan dat je dan een privébericht gebruikt. Anders kan iedereen meekijken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Haico,

Er waren maandag werkzaamheden in jouw omgeving. Kijk hier maar.
Deze zijn nu afgerond. Zet je toestel eens aan paar minuten uit en dan weer aan. Dan maak je een nieuwe aanmelding op ons netwerk.
haico
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi dat heb ik all geprobeerd en de sim kaart opnieuw aanmelden .
Maar ik denk dat ik op een paar plekken in veendam gewoon geen signaal krijg in de centrum niet en in de woonwijk maar op een paar plekken dichtbij bij de fodafone masten heb ik een beetje verbinding weer maar soms valt dat ook weer weg
Toen ik nog prepaid had was alles nog goed
haico
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog een ding als ik op het 3g netwerk zit heb ik haast geen bereik ook voor het bellen .als ie overschakeld naar 2g heb ik weer vol bereik
En dat gaat steeds heen en weer de ene keer wel goed bereik en de andere keer haast geen bereik of helemaal niks .ik weet het niet meer wat ik nog kan doen .netwerk opnieuw aanmelden is all paar keer gedaan door fodafone maar help niks .en paar plekken geen internet meer. Ik heb nog maar net een abonnement ik had eerst prepaid altijd en dat was goed tussen haakjes ik heb personen gevraagd of zij er ook last van hadden in de buurt ik ben niet de enige met slecht bereik heb hier maar soms één streepje .

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik wil het graag laten onderzoeken. Is dit de enige postcode waar je problemen hebt?
Het zou heel erg helpen als je de mobiele nummers van klanten die deze problemen ervaren aan ons doorgeeft.
Dat kan via Twitter of Facebook. Denk er wel aan dat je dan een privébericht gebruikt. Anders kan iedereen meekijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic