rob181281

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G in Sprang-Capelle

Ik heb al enige weken geen 3G netwerk en slecht bereik in Sprang-Capelle en omgeving mijn telefoon heb ik al gereset en mijn sim kaart is door Vodafone ook ge-update maar probleem blijft. Wat nu?
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @rob181281 ,

Wat vervelend voor je zou je na het lezen van dit bericht even kunnen kijken naar de volgende twee links onderaan het bericht of er bij jou enige werkzaamheden of storingen zijn?
Test ook even hoe het 2G netwerk eraan toe gaat, mocht deze wel naar behoren werken gebruik deze dan tijdelijk.

svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Beste Rob,

Er is zeer recent een nieuwe mast geplaatst op het industrieterrein op de rand met Kaatsheuvel. Daar stond in het verleden al een mast maar die moest ivm bouwwerkzaamheden op dat terrein worden afgebroken. Gelukkig staat er nu een nieuwe mast. In de afgelopen weken is men bezig geweest met nog een aantal andere antennes erin te plaatsen en af te stellen. Mogelijk dat je op dat moment geen ontvangst heb gehad ( gedurende die tijd ). De aan deze mast gekoppelde tweede mast ( Winterdijk/Vier Heultjes ) heeft er al die tijd ook uitgelegen. Als het goed is moet het nu allemaal weer prima werken. Ik was er vanmiddag nog Sprang Capelle en had overal 3G en zelfs 4G op de meeste plekken.
rob181281
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo toch is er er wat anders aan de antenne want mijn ontvangst is nog steeds minder als fat ik gewend ben van jullie. Heb zelfs mijn iphone al opgestuurd voor controle van antenne. Dit viel gelukkig onder de garantie. Maar was niets mis met de antenne in de telefoon. Vind het wel jammer van de mindere ontvangst. Gr. Rob
svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Hoi Rob,

Ik ben geen medewerker van Vodafone maar een 'gewone' forumgebruiker. Ik ervaar zelf geen verminderde dekking, zelfs binnenshuis exact hetzelfde als met de oude mast.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic