detoon70

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen 3G en telefoonbereik postcode 8263 BN Kampen

Sinds gisteravond geen 3G bereik op deze postcode. Ook geen telefoonbereik, pas wanneer je 3G op de telefoon uitschakeld kan je wel gebeld worden.
Nu is er elders in Kampen een storing, wellicht dat dit met elkaar te maken heeft.
3 weken terug was hier sprake van hetzelfde probleem....
36 Reacties 36
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo detoon70, welkom op het forum. Masten bedienen vaak meerdere postcodes. Als er één wegvalt dan merk je daar vaak op andere postcodes ook iets van, bv omdat de mast ook die postcode bediende of er nu overbelasting optreed doordat er een mast is weggevallen.

Dat je last had van het probleem op 8265 is waarschijnlijk. Dat probleem is ondertussen verholpen. Heb je weer UMTS-bereik?
bouweluit

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Omdat ik ook een beetje moe wordt van alle storingen in en rond Kampen heb ik mezelf maar geregistreerd.
Ook in postcode 8261 ben ik erg slecht te bereiken de laatste dagen. En het is nog niet veholpen nee.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We begrijpen je frustratie hierover. Het kan zijn dat je nog klachten ondervindt in de buurt van die locaties. We hebben meerdere signalen hierover ontvangen en dit doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Onze technici zijn momenteel onderzoek aan het doen en zullen indien nodig het proberen op te lossen. Bedankt voor het begrip in ieder geval.
detoon70
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi, nee de storing is hier nog steeds. Inmiddels afgelopen vrijdag ook maar weer telefonisch gemeld.
Ligt niet aan de telefooninstellingen of mijn collega's zouden spontaan hetzelfde probleem met hun telefoon moeten hebben.
 
detoon70
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En inderdaag het is wel frustrerend, net overgestapt van Vodafona naar Vodafone red, omdat ik met mijn vorige 500 mb niet uitkwam, betaal nu meer voor minder internet, aangezien ik bij de huidige verbinding, minimaal 60 dagen nodig ben om 500 mb op te krijgen....
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi detoon70,

Er zijn inderdaad nog problemen met het netwerk op die locatie. Kijk ook even in het storingen of werkzaamheden board om te zien of er nog problemen zijn bij jou in de buurt. Ik raad je in ieder geval aan om je op dit topic te abonneren zodat je een melding krijgt wanneer de problemen zijn verholpen.
CAR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag voor de zoveelste keer geen 3G bereik!!! Was ik maar nooit overgestapt naar Vodafone!!
Dzjeepman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Postcode 8265BK zelfde issues...
Wel een beetjke jammer dat dit pas gemeld werd in de Vodafone winkel en 8 gesprekken met de helpdesk dit niet aangaven.
Wat een verspilling van tijd.
Support in de vodafonewinkel op zich super trouwens.

Dzjeepman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Postcode 8265BK zelfde issues...
Wel een beetjke jammer dat dit pas gemeld werd in de Vodafone winkel en 8 gesprekken met de helpdesk dit niet aangaven.
Wat een verspilling van tijd.
Support in de vodafonewinkel op zich super trouwens.
Rob61158

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zuiderzeehaven Kampen idem!
Bij de silo's van graansloot.
Erg hinderlijk vooral voor de werk nemers van GSI
Een Amerikaans bedrijf wat hier al 5 maanden aan het bouwen is.
En hoe zit het met de restitutie van mijn abbo??
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Rob, er wordt hard gewerkt aan een oplossing voor het probleem. Als het goed is merk je ondertussen al wel verbetering. De storing is nog niet officieel afgemeld maar er is wel al eea gerepareerd. Merk je inderdaad verschil?
Rob61158

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Bas, op 3G komt er nu inderdaad wel iets door.
Bedankt voor je bericht.
Xantippe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
overal waar je komt in kampen ligt de 3G er uit. Al bijna een hele week.
Je kunt bellen wat je wilt maar het wordt en is nog steeds niet verholpen.
 
Gelukkig loopt mijn abonnoment bijna af...
 
Denk dat ik maar ga overstappen!! Want een week geen berichten krijgen en als je thuis op de wifi zit alles binnen krijgen is zoooo frustrerend.....
 
Kroneman1983

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
ook hier inderdaad hopeloos, postcode 8265 en 8264, en zoals ik hier dus nu lees is het in heel Kampen al een ruime week geen bereik met internet. Slecht dat deze postcodes niet vernoemd worden op het storingen forum, nog slechter vind ik dat dit dus nu al weer meer als een week moet duren, 1 dag ok, maar meer als 8 dagen ? triest hoor. en dan krijg ik vandaag nog even een mail met de vraag of ik al geprobeerd heb mijn toestel uit en aan te zetten....zucht.... ja nee dat had ik echt nog niet geprobeerd hoor.
eind dit jaar mag ik switchen van provider, nou vodafone staat niet bovenaan het rijtje.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Kroneman1983 schreef:
ook hier inderdaad hopeloos, postcode 8265 en 8264, en zoals ik hier dus nu lees is het in heel Kampen al een ruime week geen bereik met internet. Slecht dat deze postcodes niet vernoemd worden op het storingen forum, nog slechter vind ik dat dit dus nu al weer meer als een week moet duren, 1 dag ok, maar meer als 8 dagen ? triest hoor. en dan krijg ik vandaag nog even een mail met de vraag of ik al geprobeerd heb mijn toestel uit en aan te zetten....zucht.... ja nee dat had ik echt nog niet geprobeerd hoor.
eind dit jaar mag ik switchen van provider, nou vodafone staat niet bovenaan het rijtje.
Hi Kroneman,

Het kan meestal wel helpen om eens alleen te zoeken op plaatsnaam in plaats van de specifieke postcode. Postcode 6262 staat namelijk wel op het storingen forum vermeld. Klik hier. De omliggende postcodes kunnen dan ook overlast ervaren van een bepaalde storing. We doen in ieder geval ons best om de problemen zo snel mogelijk op te lossen!
Dzjeepman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
En nog steeds geen 3g op 8265 in Kampen.
En ook geen reactie van vodafone op mijn klachten formulier met verzoek tot restitutie abonnementsgeld.
Iedereen bij support zegt dat de technische dienst er mee bezig is maar wij merken hier allemaal niets van.
Het voelt als een ernstige zoethouder.
Dzjeepman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Inmiddels meer dan een week verder en Vodafone laat ons in het duister tasten,
Wanneer gaan jullie eens wat doen ?
Ben de smoesje zat "Wij hebben geen rechtstreeks contact met de storingsdienst".
Jullie zijn 1 van de grootste providers van communicatiediensten, doe aub wat aan uw interne communicatie.
Mag ik een inhoudelijke reactie van vodafone op dit forum zien ?
Mede slachtoffers wat zijn jullie ervaringen ?
Bij mij is het nog steeds waardeloos.

Hg,
Jaap
detoon70
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goedemorgen allen,
 
Nou beter is het nog niet, steeds nog 0.5 g in plaats van 3G en maar reclame maken op tv voor 4 g..... eerst maar eens proberen 3g aan de gang te krijgen en te houden dacht ik zo.
 
Verder ben ik benieuwd wat een storing in postcode gebied 6262 te maken heeft met storingen in 8263 en omstreken.
Of moeten we tegenwoordig zelf bedenken dat storingen in Zeeland ook gevolgen kunnen hebben voor de service in Groningen en alles wat er tussenin zit?
 
Lastig ook dat als je 3g nog wel aan hebt staan als je vanuit een ander gebied komt, dat je hem hier moet uitzetten aangeizen je anders telefonisch niet bereikbaar bent.
Na uitzetten van 3g rollen dan de gemiste oproepen binnen.
 
Ben echt benieuwd wat voor passende oplossing Vodafone bedenkt om haar klanten tevreden te krijgen, naast het "pappen en nat houden".....
Graag horen we een mooi voorstel.
 
 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
De storing duurt helaas nog steeds voort in 8262 kampen, aangrenzende postcodes kunnen hier last van hebben aangezien het signaal over meerdere postcodes verspreid wordt.

Ik heb helaas nog geen andere update voor jullie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic