anjasch

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wifi problemen met iPhone 5

Hallo,
Ben helemaal blij met mijn nieuwe iphone 5, alles werkt prima, alleen krijg ik geen verbinding met wifi. Dit lijkt wel een bekend probleem, maar helaas lukt het me niet om het zelf op te lossen. IOS 7 staat erop, met alle andere Apple-apparaten geen enkel probleem. Gisteren werd ik nog gevraagd om het wachtwoord in te voeren, vandaag (na activatie van de simkaart) niet meer.
Bedankt alvast voor jullie hulp!
6 Reacties 6
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Anja,

Dat is inderdaad wel vervelend! Kun je me vertellen of je wel al eens een ander Wi-Fi netwerk hebt getest? Merk je dan hetzelfde of lukt het dan wel om verbinding te maken met Wi-Fi? Op die manier kun je testen of het aan het Wi-Fi netwerk of aan je telefoon ligt. Mocht dat ook niet helpen, kun je dan nog vertellen welke foutmelding je precies krijgt?
anjasch
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Maartje,
 
Bedankt voor je reactie.Ja, ik kan met mijn iphone zonder problemen op een ander Wi-Fi, maar ik kan ook met alle andere apple-toestellen zonder problemen op ons netwerk. Dus, ik weet niet waaraan het ligt.. Ik krijg geen foutmelding, als ik ons netwerk aanklik, duurt het even en dan word ik er gewoon binnen enkele seconden uitgegooid zonder dat er om het wachtwoord wordt gevraagd. Ik hoop dat jij raad weet!
 
Groeten,
Anja
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Anja, ik heb hier zelf ook eens een keer last van gehad met mijn iPhone 5 + iOS 7. Ik heb toen de stroom van 1 minuut mijn modem en router gehaald. Dat heeft bij mij geholpen. Probeer dat eens. Ik hoor het graag van je.
anjasch
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi SeR, bedankt voor de tip, helaas helpt het niet. Het blijft steeds hetzelfde: als ik ons netwerk bij Wi-Fi kies, komt hij heel even direct onder Wi-Fi te staan en verdwijnt na een paar seconden weer naar beneden zonder dat ik om een wachtwoord gevraagd wordt. Met mijn iphone 4s, de iphone 4s van mijn man en onze ipad lukt het zonder problemen. Ik kan ook nog steeds op een ander Wi-Fi netwerk, alleen niet op die van ons. We hebben het net met de iphone 5 (ook met iOS 7) van onze buurman geprobeerd en hij kan wel op ons netwerk. Een heel raar verhaal vind ik. Ik wil wel iig zsm op ons eigen netwerk kunnen. Heeft iemand nog een ander idee? Anders moet ik denk ik maar een ander toestel hebben... Ik hoor graag je mening!
Groeten,
Anja
anjasch
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi SeR, mijn probleem lijkt opgelost! Ik heb bij appletips een tip gevonden die eigenlijk bij dezelfde problemen met iOS 6 had moeten helpen, maar blijkbaar ook bij 7 werkt: eigen netwerk bij instellingen 'vergeten' en opnieuw kiezen. Nu zit ik er gewoon op en hoop dat dat zo blijft! Toch bedankt voor je hulp!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te horen en bedankt voor de terugkoppeling!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic