Nou, na mijn klacht bij Vodafone nergelegd te hebben dan nu eindelijk antwoord.
We vergoeden niets. Daarop heb ik gevraagd, waarom een collega van mij, die notabene alleen op zijn werk last had en niet in het getroffen postcode gebied woont, wel restitutie van 25.63 euro heeft gekregen omdat deze storing aan de gang was.
Hierop krijg ik van Dennis van het service team te horen dat Vodafone geen tegemoetkomingen doet n.a.v. storingen. Uhuh.... en mijn collega dan?
Daarop was het antwoord, mocht dit wel zo zijn, dan was dit bij hoge uitzondering.
Ok, dus blijft de vraag, waarom deeen wel en de ander niet. Met tevens het verzoek dat ik snap dat Dennis niet gemachtigd is dit te doen, maar dat ik dan graag mijn antwoord wil ontvangen van een van zijn supervisors of personen die hier wel over beslissen.
dan vandaag een mail an Vodafone Denis,.... Ik hb u het standpunt va Vodafone uitgelegd en kan hier niets aan toe voegen, vnaf nu reageren wij nietmeer op verdere correspondentie over deze klacht.
Dus wordt het te lastig? Dan sluit je de klacht en ga je in de negeermodus......
Voor degene van Vodafone die wil reageren, het gaat om klacht nummer 130928-000741 , maar ja daar gaat wellicht niemand iets over zeggen....?
Vreemde zaak, de een wel, de ander niet. Willekeur?