FrankV

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G bereik 3621KL Breukelen

Hallo,
 
Laatste paar dagen in postcode 3621KL totaal geen 3G bereik. Wel volop GPRS.
 
Storing, werkzaamheden?
6 Reacties 6
FrankV
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maandag en nog steeds geen 3G Bereik 😞
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi FrankV, ik kan niets vreemds ontdekken op die postcode. Kun je je simkaart eens in een ander toestel testen? Indien dat ook niet werkt kan het een tijdelijk probleem zijn op die locatie. Vaak wordt het dan op korte termijn al opgelost. In ieder geval bedankt voor het signaal.
FrankV
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SeR bedankt voor je reactie, Sim in een ander toestel doen gaat niet lukken, ik heb geen andere toestel met micro-sim, binnen handbereik. Ik betwijfel echter sterk dat het toestel de oorzaak is. Even in de auto naar naast gelegen Maarssen en ik heb volop bereik. Terug in Breukelen en vooral in de wijde omgeving van mijn woonplaats en de signaal sterke stort in tot geen enkel streepje zichtbaar bereik op 3G. Denk toch echt dat het probleem aan jullie kant zit.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Erg vervelend zeg:(. We zullen wel een aantal dingen moeten uitsluiten, om de oorzaak te kunnen achterhalen. Het is toch belangrijk dat je even een kruistest laat doen, dit kan in de winkel want daar hebben ze testtoestellen. Wil je je bevindingen hier even laten weten?
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Kan ook aan je telefoon liggen! Soms wil hij een bepaalde zendmast niet oppikken. Je kunt o.a. proberen eens een ander netwerk te kiezen handmatig (KPN of T-Mobile). Dan krijg je een foutmelding. Pak daarna weer Vodafone.

Voer dit uit op de plek waar het misgaat. Heb je na het switchen nog steeds geen 3G, dan zul je helaas toch even langs de Vodafonewinkel moeten gaan, hoewel de kans dan wel groter is dat het aan Vodafone zelf ligt.

Heb dit trouwens zelf een tijdje terug ook gehad; op een gegeven moment wilde m'n telefoon op één plek nooit 3G pakken. Na een keer handmatig switchte was het opgelost. Vaag probleem, maarja 😛
FrankV
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ruud bedankt voor je hulp, maar deze optie had ik zelf al uitgeprobeerd. Gezien de reply's in het 'slecht tot geen bereik' topic is het probleem de Vodafone 3G dekking in Breukelen. Deze is op dit moment niet optimaal om het maar zacht uit te drukken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic