royleeuw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G + 4G dekking op 3016CJ

Beste Vodafone medewerker,

Ons kantoor is gevestigd op postcode 3016 CJ en hier onvangen wij al jaren geen goede 3G dekking. (soms 1 streepje bij het raam) Vandaag ben ik overgestapt op 4G in de hoop dat deze een betere dekking zou hebben met een iPhone 5, echter 4G dekking is volgens de dekkingskaart hier niet aanwezig.

Kunt u aangeven of deze dekking hier alsnog gaat komen? In dit deel van Rotterdam (scheepvaartkwartier) zitten meerdere bedrijven en je zou verwachten dat Vodafone hier wel een goede dekking moet kunnen leveren.
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Roy,

Allereerst welkom op het forum. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat er wel 3G dekking is op die locatie, echter is deze minimaal. Daarnaast kunnen er veel omgevingsfactoren van invloed zijn op het signaal waardoor deze afgezwakt wordt.

We blijven continu investeren in ons netwerk en doen ons best de dekking op zoveel mogelijk locaties te voorzien van 3G of 4G. Op dit moment zitten we nog in de uitrol-fase van 4G. Ik kan je niet aangeven of 4G op die locatie beschikbaar wordt. Via onze dekkingskaart kun je de huidige stand van zaken zien. Ik raad je aan deze in de gaten te houden.

P.S. Er is overigens nog een andere manier om de dekking op een specifieke locatie te verbeteren. Dit kan door middel van SignaalPlus.
ikganaarkpn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is echt een bericht wat ik van vodafone verwacht, een bericht waar je als klant NIKS mee kan. Ik ben dan ook blij dan ik binnenkort van jullie verlost ben omdat ik naar een aanbieder ga bij wie de stoplicht op groen staat ipv ROOD.

groet,
een zeer ontevreden klant
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic