Lars153

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen 10GB data bij prepaid ontvangen

Ik heb gister een prepaid kaart gekocht met 10GB data erop, en heb m vandaag binnen gekregen, geactiveerd, maar er staat dat ik 0 euro aan tegoed heb. Moet ik het nog ergens anders activeren of..?

Bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je zult een keer moeten bellen. Hiermee activeer je het nummer. Dit kan al door te bellen met 1200.
Dan zal het tegoed toegekend worden. Indien dat niet het geval is, dien je contact op te nemen met de klantenservice. Ik kan voor je kijken wat er gebeurd is, maar dan heb ik wel het bonnetje van de simkaart nodig. Deze kun je uploaden in een bericht.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Lars153
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk heel vervelend. Je prepaidkaart werkt zodra je deze in je toestel doet en op het netwerkt komt. Je prepaidbundel activeer je via My Vodafone, of door te sms'en naar 4000. Je bundel is geldig gedurende de periode waarvoor je hem afsluit en verlengt automatisch zolang je voldoende tegoed hebt. Ben je door je tegoed heen? Dan stopt je bundel vanzelf en betaal je het standaardtarief.

Normaal gezien zou deze dus gelijk met 10GB klaar moeten zijn. Neem anders contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Deze mensen kunnen even voor je kijken wat er nu aan de hand is. Misschien moet het nog door het systeem en is het vanavond al bijgeschreven?!

Als je je geregistreerd hebt dan zou je ook even kunnen kijken door in te loggen via My Vodafone op je browser. Misschien staat het daar wel goed. Als het daar wel goed staat maar op je My Vodafone app niet, delete deze app en installeer hem nog een keer en probeer nog eens in te loggen.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's Lars153? En heb je de simkaart ook al geactiveerd?
Lars153
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb nog niks staan op mijn account, maar moet ik dus SMS'en naar 4000 eerst? ik heb toch 10GB gekocht? snap het niet helemaal
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je zult een keer moeten bellen. Hiermee activeer je het nummer. Dit kan al door te bellen met 1200.
Dan zal het tegoed toegekend worden. Indien dat niet het geval is, dien je contact op te nemen met de klantenservice. Ik kan voor je kijken wat er gebeurd is, maar dan heb ik wel het bonnetje van de simkaart nodig. Deze kun je uploaden in een bericht.
Lars153
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
Je zult een keer moeten bellen. Hiermee activeer je het nummer. Dit kan al door te bellen met 1200. Dan zal het tegoed toegekend worden.

Ik heb de simkaart voor mijn mifi apparaat. Moet ik dan de simkaart eerst in mijn telefoon stoppen om te bellen en dan terug in de mifi?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat klopt. Hij zal eerst geactiveerd moeten worden Lars153
Dit staat ook op de verpakking van de simkaart.
Lars153
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gelukt! Heel erg bedankt ?!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super, heel graag gedaan! Stond de 10GB ook al geactiveerd Lars153?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Handig om te weten, je moet dus eerst even een belletje doen om te activeren 😉
TOP!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic