Hoi
Karradolla Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als eerst natuurlijk gecondoleerd met dit droevige nieuws.
Het is wel heel moeilijk om hier een antwoord op te geven omdat je ook afhankelijk bent van het netwerk in Tenerife en wat je gaat gebruiken om live te streamen. Gebruik je een iPhone met FaceTime Videogesprek dan is dit ongeveer 35MB die je er in twee minuten doorheen jaagt. Het dataverbruik bij WhatsApp met 1 minuut videobellen staat ongeveer gelijk aan het dataverbruik tussen de 4 en 5 MB maar er zijn uitschieters gemeten van 20MB perminuut . Dit is en blijft echt heel erg moeilijk!
Via een Blox extra data EU opvragen kan met 1GB, 3GB, 5GB en 10GB. Ik zelf zou dan gewoon kiezen voor de 10GB.
Belangrijk om te weten:
- BloX Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de BloX aan het einde van de maand uitgezet.
- Je betaalt de kosten voor je BloX via je maandelijkse rekening.
- Je kunt meerdere verschillende BloX tegelijk aan hebben staan, maar je kunt de BloX maar 1x per maand aanzetten.
- Je gebruikt eerst de MB's van je standaard databundel, daarna het tegoed van de BloX Extra Data EU.
- BloX op? Dan betaal je een buitenbundeltarief van € 2 per 200 MB.
- Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data EU aanschaft.
Ik heb een Dataverbruik tool gevonden op
deze pagina, daarin kan je zien als je aangeeft 60 minuten video gaat streamen dat je dan zeker 10,9GB kwijt bent. Lees de pagina maar eens goed door, dan kom je een heel eind met info.
Sterkte gewenst en hoop dat ik hiermee jullie heb kunnen informeren.