Zeer slechte provider. Heb mijn abonnement gepauzeerd voor een aantal maanden. Deze zou op 1 december automatisch ingaan. Tot op de dag van schrijven ( 11-12-2015) is mijn abonnement nog steeds geblokkeerd. Ik kan niet gebeld worden, geen nummers bellen, heb geen internet en zelfs de klantenservice kan niet worden gebeld. Ook kan ik nu niet overstappen naar een andere provider en mijn nummer meenemen. Iets wat ik zeker ga doen als mijn nummer word vrijgegeven. Heb al meerdere malen gebeld via een andere telefoon naar de klantenservice. Daar word je steeds afgescheept met de woorden: binnen 48 uur word het geregeld meneer. Dus niet want ik kan nu nog steeds niks. Heb het hoofdkantoor gebeld maar het enige wat ze daar kunnen doen is me doorverbinden met de zogenaamde technische dienst. Ook daar is een case aangemaakt maar tot op heden gebeurd er niks. Ook heb ik twee klachten mails verstuurd. Op de eerste mail kreeg ik terug dat ik uiteraard de kosten voor de dagen dat ik geen gebruik maak van mij simkaart niet hoef te betalen. Heb ik toch nieuws voor ze, ik betaal helemaal geen rooie cent meer. En dan betaal je ook nog eens twintig euro voor het pauzeren van je abonnement. Kortom, een belachelijk bedrijf dat zichzelf op deze manier nog belachelijker maakt
Minpunten:
-Klantenservice is zeer slecht
-Kosten worden regelmatig verkeerd op de rekening gezet. Veel mensen controleren dit niet na bijvoorbeeld een reisje buitenland maar er staat nogal eens iets verkeerd op.
- Klachten alleen via internet, waarschijnlijk word het aan de telefoon toch iets te persoonlijk.
- "weekendpersoneel" op de klantenservice, de helft weet niet waar ze over praten. Hoogstwaarschijnlijk heb je geen kennis van zaken nodig en hoef je alleen maar de telefoon op te nemen of het zijn halfgebakken studenten.
- Klachten die je instuurt worden afgehandeld met een "ik begrijp je frustratie" maar met oplossingen komen ze niet. Ze wuiven alles wat je stuurt weg en het komt zeer onpersoonlijk over