Mathieu90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebelt worden door onbekenden

Hallo,

Al een aantal maanden wordt ik eens in de zo veel tijd een aantal keer achter elkaar gebelt door verschillende mensen. Deze mensen zijn allemaal opzoek naar iemand anders. Eerst dacht ik dat het toeval was maar het gebeurd nu zo vaak dat het onderhand wel vervelend is. Nu wordt ik net weer gebelt door iemand, na door vragen vertelden de man dat hij een gemiste oproep had van mijn 06nummer. In mijn logbestanden staat geen uitgaande oproep naar dit nummer. Hoe kan dit allemaal?

Groet,
Mathieu
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Erg vervelend zelf had ik dit probleem ook. Via de link die in het berichtje staat kun je misbruik melden of en klacht indienen.

Link: https://www.vodafone.nl/support/algemeen/betaalde-diensten-en-telefonische-overlast/
Zij kunnen je beter verder helpen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi @Mathieu90

Naast het advies van SamsungExpert zou ik ook aanraden om even contact op te nemen met mijn directe collega's van facebook of twitter en hen dit linkje te sturen. We kunnen dan nakijken of alles goed gaat met jouw nummer of eventueel een onderzoek starten. Het is natuurlijk raar als zij jouw nummer in beeld zien terwijl jij niet belt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic