mijnbmw

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebeld worden voordeellanden Vodafone Red Plus

ik vraag me af wat t kost bij vodafone red plus(onbeperkt binnen en buitenland bellen) als je gebeld word in t buitenland.
overal staat dat bellen gratis is maar er staat nergens hoeveel t kost als je gebeld word???

wie heeft daar antwoord op????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey mijnbmw,

Ik heb even je bericht in een eigen topic gezet omdat hij niet in het andere topic thuishoorde.

Om antwoord te geven op je vraag: Gebeld worden is in de Voordeellanden ook gratis met Red Plus.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey mijnbmw,

Ik heb even je bericht in een eigen topic gezet omdat hij niet in het andere topic thuishoorde.

Om antwoord te geven op je vraag: Gebeld worden is in de Voordeellanden ook gratis met Red Plus.
mijnbmw
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt arina,

helaas kan je het nergens vinden,zelfs toen ik belde naar vodafone werd mijn verteld dat het waarschijnlijk 0,10 cent per minuut.
ik hoop dus idd dat ook gebeld worden in voordeel landen in het abbonement zit zodat je niet moeilijk moet gaan doen met terug bellen als jij gebeld word anders word de rekening nog hoog 😞

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
mijnbmw schreef:
(...)
helaas kan je het nergens vinden,zelfs toen ik belde naar vodafone werd mijn verteld dat het waarschijnlijk 0,10 cent per minuut.(...)
Gebeld worden in Voordeellanden is gratis met RED Plus. De tarieven kun je hier vinden.

cashforce

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Valt turkije onder de voordeel landen
cashforce

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijg je dan een blig van 20 minuten of gaat het gewoon tegen je tarief vsn thuis ik heb het over een red plus business
jelled

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hou er rekening mee dat bellen vanuit nederland NAAR het buitenland NIET gedekt wordt!

Bellen vanuit buitenland naar buitenland wel (bijvoorbeeld belgie naar engeland) maar vanuit nederland naar engeland valt nu binnen de 100 extra minuten die erbij zitten. Dit is een flinke adder onder het gras die niet verteld wordt!!

je belt dus niet onbeperkt binnen europa!!!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Jelle, hoe zou je graag zien dat deze informatie wordt vermeld? Op https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red-plus.shtml staat nu: "Je kunt onbeperkt bellen en sms'en in Nederland en het buitenland, plus je krijgt nog eens 100 belminuten om naar het buitenland te bellen"

Daarnaast staat er een apart kopje met tarieven voor bellen naar het buitenland en geeft het kopje "de details" aan dat het gaat om bellen vanuit de Voordeellanden. Wat zou je graag anders zien?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic