Nandocupra

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Garantie

Hoi heb gisteren via marktplaats een iPhone xs max gekocht en kreeg als garantie bewijs een pakbon mee met daarop gegevens van de telefoon maar verder geen naam of iets. Is dat een waardig garantiebewijs?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zo ver ik weet is als een toestel bij ons is aangeschaft het toestel ook zeker bij ons gerepareerd kan worden via Dynafix. Dynafix zal kijken of het onder de garantie valt of niet. Indien het niet onder de garantie valt zal je een opgave krijgen. Mocht je het toestel willen repareren dan kun je het toestel langs een Vodafone winkel brengen.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi Nandocupra
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is voldoende, als er maar een datum op staat en is te controleren dat het dit toestel gaat. Wil je meer informatie dan kan je het best langs een Vodafone winkel gaan en/of contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Maar een pakbon moet voldoende zijn, zie ook: https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/garantie-na-overnemen-iphone-8plus-297411
Nandocupra
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Jeetje zeg, wat ingewikkeld allemaal 😞
Naar mijn weten heb je gewoon garantie, wat de medewerker ook zegt, maar ik wist niet dat dit dan alleen via Apple moet gaan. Volgens mij kan het ook gewoon via Vodafone, wat ik eerder heb vernomen. Laten we anders even afwachten wat een moderator aangeeft op de Community, die kan er vast meer zekerheid over geven. (ik weet ook niet alles) :blush:

Sharon of Steven - die zijn moderatoren hier en die hebben zeker wel een antwoord 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zo ver ik weet is als een toestel bij ons is aangeschaft het toestel ook zeker bij ons gerepareerd kan worden via Dynafix. Dynafix zal kijken of het onder de garantie valt of niet. Indien het niet onder de garantie valt zal je een opgave krijgen. Mocht je het toestel willen repareren dan kun je het toestel langs een Vodafone winkel brengen.
Nandocupra
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar dat is toch vreemd dat ik heb gebeld en gechat én dat bij allebei gezegd wordt dat het niet mogelijk is en mijn garantie bij Vodafone is vervallen....dat het puur op naam gaat en de persoon die het aangeschaft heeft alleen garantie krijgt
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb het hier voor de zekerheid nogmaals overlegt maar je kunt het toestel gewoon inleveren.
Er wordt namelijk gekeken naar IMEI nummer. Daarin kunnen zij zien of het toestel van ons af komt.


Kun je mij een privébericht sturen met evt de naam van de collega waarmee je gechat hebt? Dan kan ik dit namelijk terugkoppelen
Nandocupra
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas heb ik de naam niet genoteerd van de chat. Maar het was overduidelijk bij de chat zie foto en telefoongesprek dat het absoluut niet mogelijk was en bij iedereen geldt die een telefoon over koopt van iemand met een Vodafone abbo en de pakbon erbij heeft dat zodra iemand anders de telefoon inlevert geen garantie meer heeft omdat het alleen op naam gaat de garantie.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan zal ik het intern opvragen. Heb je het toestel al ter reparatie aangeboden?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Steven wrote:
Dan zal ik het intern opvragen. Heb je het toestel al ter reparatie aangeboden?

Volgens mij is er nog geen spraken van een reparatie, toch?
Alleen een vraag of het toestel wel gemaakt kan worden als deze gekocht is 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah dat heb ik even gemist 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic