MW90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Garantie op je toestel?

Goedemorgen!
Ik heb in januari mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel, de Galaxy S7 Edge.
Sindsdien alleen maar gedonder met het toestel gehad, en nu ben ik er zat van en zoek een oplossing.
Het scherm reageert bovenin niet meer, soms na 10 keer aanraken komt de meldingenbalk naar beneden maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Heb je een garantie op je toestel? Want ik vindt dit wel een duur toestel voor 4 maanden gebruik?

Groet!
Manon
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi MW90,

Niet zo best. Je ontvangt bij aanschaf van het toestel een 2 jarige fabrieksgarantie, problemen kunnen altijd voorkomen. Mocht het toestel geen schade hebben dan heb je recht op 2 jaar garantie. Bij schade kan je garantie vervallen

Je kunt het toestel dan ter reparatie versturen in bijvoorbeeld een winkel of Samsung Service Center.

Groet,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Deze informatie staat al vermeld in dit topic. Ik zal dit dubbele topic daarom binnenkort sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic