LaabNavNoyd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen

Hallo,

Een tijdje geleden is mijn abbo verlopen en kon ik het dus gaan verlengen. Dit wilde ik uitstellen tot de Samsung S8 er was.
Ik heb dan ook niks gedaan, tot ik telefoon heb gehad van Vodafone zelf. Of ik wilde verlengen.
Uitgelegd dat ik de S8 wil, maar die pas over 2 maanden zou komen.

Volgens de verkoper aan de telefoon was dit geen probleem. Ik kon bij hem telefonisch verlengen, met de garantie dat ik dan op het moment dat de S8 uit zou komen het abbo dat ik op dat moment had (een sim only met een looptijd tot juni 2018) kon omzetten en verlengen naar een abbo met telefoon voor 2 jaar.

Nou is de S8 dus bestelbaar en wilde ik dit dus net via de website ook gaan proberen. Maar buiten dat er onderhoud is en de site moeilijk bereikbaar is, kreeg ik een fout dat ik niet kon verlengen omdat mijn abbo tot juni 2018 loopt.

Ik heb dus niet mijn abbo verlengt om nu als nog een jaar te moeten wachten voor ik een nieuwe telefoon/abbo combinatie kan gaan uitzoeken. Dan had ik mijn vorige abbo stilzwijgend nog aangehouden tot dit moment natuurlijk.

Kan iemand mij hier wat duidelijkheid over geven?

Alvast bedankt,
Dyon
2 Reacties 2
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste LaabNavNoyd

Volgens de verkoper aan de telefoon was dit geen probleem. Ik kon bij hem telefonisch verlengen, met de garantie dat ik dan op het moment dat de S8 uit zou komen het abbo dat ik op dat moment had (een sim only met een looptijd tot juni 2018) kon omzetten en verlengen naar een abbo met telefoon voor 2 jaar.

Vaak kan dit ook gewoon. Alleen moet u dan even bellen met de verkoop afdeling. van de klantenservice.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic