Hoi @Dorien Alssema
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oei, dat klinkt heel vervelend. Als het al eerder was, was het beter om eerder te gaan. Nu is het niet meer te bewijzen dat het eerder was om eventueel garantie te krijgen. Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren ze binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt.
Heb je geen garantie meer? Dan betaal je € 36,30 onderzoekskosten. Ze sturen je een prijsopgave van de reparatiekosten. En dan bepaal je zelf of dat het waard is.
Wil je echt alles hierover weten? Lees op je gemak onze reparatievoorwaarden (PDF).
Momenteel is het vanwege de coronamaatregelen niet mogelijk om je toestel naar een Vodafone winkel te brengen. Kijk voor meer informatie op de speciale informatiepagina.
Meer info, lees deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml#kapot
Tip: Kijk ook eens naar je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.