hawlery

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Garantie aanvragen (IMEI)

Ik heb mijn galaxy s2 gekocht van iemand, ze zei dat ze het bij vodafone had gekocht. Ik dacht dat het wel mogelijk zou zijn om met de IMEI nummer. Ik was vandaag langs een vodafone winkel gegaan en ze zeiden dat ze de IMEI nummer niet herkenden terwijl ze toch echt dit toestel bij vodafone had gekocht. Ik had ook bij andere providers gekeken, daar hadden ze het IMEI nummer ook niet in hun systeem. 
Hoe ik zeker weten dat de vodafone crew mij goed had geholpen en dat de IMEI nummer echt niet geregistreerd is in het systeem? 
Kan ik dat hier ook laten nakijken op het forum? 

Bvb
4 Reacties 4
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi hawlery,

Helaas kunnen wij dit niet voor je nakijken. Je zou contact kunnen opnemen met de klantenservice en dat hun aan de hand van het imei nummer zoeken of ze iets terug kunnen vinden.
De snelste oplossing lijkt mij als diegene waarvan jij het toestel hebt zelf contact opneemt met Vodafone en een kopie pakbon aanvraagt. Op die manier krijg jij een pakbon waarop staat dat het toetsel van Vodafone afkomstig is en wanneer deze is aangeschaft.
hawlery
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En zij kan dat doen omdat ze klant is bij vodafone en haar naam geregistreerd staat? 
Wat moet zij dan precies doen? Moet zij de klantenservice bellen en haar naam, adres en IMEI van mijn mobiel doorgeven aan hun? 
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Zij kan deze inderdaad opvragen omdat zij deze in eerste instantie heeft besteld.
Ze kan dan via de klantenservice een kopie opvragen van de pakbon.
De klantgegevens zouden voldoende moeten zijn voor het opvragen van de pakbon, een IMEI nummer maakt het zoeken naar een specifiek toestel natuurlijk wel een stuk makkelijker.

MichelleB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag, 

Ik heb een samsung galaxy s3 pebble blue van iemand overgekocht zonder bon.
Hij is nog helemaal nieuw en geseald, er zit alleen geen bon bij maar ik heb begrepen dat er normaal gesproken garantie via de IMEI code op zit. 

Nu zou ik graag willen weten hoe lang er nog garantie op zit. 

Ik hoor graag of iemand mij kan helpen.

Mvg Michelle 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic