Dimitrie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Garantie Samsung Galaxy S4 Mini

Beste,

Pas geleden is mijn telefoon stuk gegaan.

Ik heb hem niet laten vallen, of wat dan ook. Opeens had ik een witte balk rechts in beeld, en omdat ik extra voorzichtig wilde zijn heb ik het toestel uitgeschakeld en aan de oplader gehangen. Toen ik het toestel de dag erna weer inschakelde starte hij op maar het scherm was vrijwel compleet zwart geworden, met uitzondering van een klein stuk waar een klein gedeelte van de opstart animatie te zien was.

Nu heb ik een verzekering voor mijn toestel en heb deze ook al opgegeven. Maar nu het zo is dat hij niet gevallen is, vraag ik mij af of dit een garantie-zaak is? En moet ik dat in dat geval de ophaalservice van de verzekering annuleren?
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Dimitrie ,

Je probleem is verschrikkelijk zeker als je je telefoon nodig hebt op zulke momenten. In principe zou dit ook gewoon onder de verzekering vallen toch? Als je zegt dat er en witte balk aan de zijkant plaatsvond en deze de volgende dag volledig niet werkte kan het ook en fabrieksfout zijn. Wij kunnen niet echt beoordelen hoe dat zit maar in de winkels kan dit zeker wel worden besproken! Ook kan en medewerker kijken onder welke van de twee deze valt.

Het zou dus en fabrieksfout kunnen zijn omdat ook je toestel niet gevallen is en dan kan het probleem zich liggen aan de hardware in het toestel. Gelukkig heb je wel voor alle zekerheid en verzekering zodat als het probleem niet in de garantie ligt deze verzekerd is.

Vodafone winkels: https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml

EDIT: Topic verplaatst naar Samsung van Apps & Diensten. http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Garantie-Samsung-Galaxy-S4-Mini/td-p/142775
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic