rossarin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy s2 paarse vlek

Ik heb mijn telefoon laten vallen op een stenen vloer en sindsdien heb ik een paarse vlek aan de rechterbovenkant.
De paarse vlek wordt steeds groter en ik ben nu dit aan het typen en je ziet dus letters en die letters komen terug in de paarse vlak.
Wat is er met mn mobiel gebeurd en kan dit gerepareerd worden?
3 Reacties 3
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Waarschijnlijk is je display onder de beschermende gorillaglass buitenlaag stuk, het kan gerepareerd worden maar de kosten zijn waarschijnlijk zo hoog dat een nieuw toestel voordeliger is tenzij je op ebay goedkoop een screen+digitizer kunt scoren en zelf de reparatie doen
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi rossarin,

Wat vervelend dat je het toestel hebt laten vallen. Je kunt het toestel ter reparatie opsturen. Meer informatie kun je hier vinden.

Ik kan helaas niet aangeven of de reparatie binnen de garantie valt. Onze reparatieservice zal dit beoordelen.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Ik zou' m niet laten opsturen, je krijgt dan sowieso 30 euro onderzoekskosten aangerekend en valschade valt toch nooit onder de garantie. Ik heb net even op ebay gekeken het goedkoopste aan materiaal kosten voor de te vervangen onderdelen is ongeveer 65 euro, maar je wordt door dynafix altijd veel meer aangerekend dan de ebay prijzen en daar komt dan ook nog eens arbeidsloon.

Gewoon je verliesnemen, tenzij je je toestel goed hebt laten verzekeren, en evt op marktplaats een tweedehands kopen of een mooi nieuw toestel (goedkoop een sgs3 of htc one x of helemaal van nu een htc one of sgs4 of note 3)

(overigens ik ken iemand die z'n tablet had laten vallen en daarmee het scherm en behuizing had gebroken, toen een inboedelverzekering bij de abn amro had afgesloten met inbegrip van smartphones ed. en na een paar weken een na afsluiten het toestel heeft opgestuurd en een succesvol een claim heeft ingediend, de reparatiekosten waren overigens ruim 250 euro....)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic