Ik heb afgelopen dinsdag (18 april) telefonisch mijn bestelling geplaatst. Ik heb gebruik gemaakt van Next, dus ik zie in 'mijn Vodafone' ook dat m'n abonnement de 18e afloopt. De order is toen vergeten door de medewerker te verwerken. Ik heb hiervoor donderdag per chat en telefonisch contact gehad waarna mijn order wel zou worden verwerkt en heb toen ook een bevestigingsmail ontvangen. De preorder actie is inderdaad, daar werd nogal wat reclame voor gemaakt, dat je de telefoon de 20ste in huis zou hebben, 8 dagen eerder dan dat de telefoon voor andere mensen beschikbaar zou komen. In de mail staat ook dat binnen 1 a 2 dagen het toestel binnen zou zijn, en bij nieuwe toestellen IETJE langer.. In mijn bevestigingsmail kon ook de korting die ik nog kreeg op mijn abonnement niet verwerkt worden. Toen ik belde voor de status kon er ook alleen maar gezegd worden dat ze vanaf do (dus de 20ste) zouden gaan uitleveren. Waarom moet ik dan bellen voor de exacte status. Er zijn nog wel wat verbeterpuntjes qua communicatie.