S1992H

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S4 valt uit, gezwollen batterij, Vodafone wil accu niet kosteloos vervangen.

Hallo,

Na wat ingelezen te hebben op internet en mijn batterij gecheckt te hebben kom ik erachter dat mijn batterij het defect vertoont zoals bij Samsung aangegeven is. Mijn batterij zou dus kosteloos vervangen moeten worden door een Samsung service point.

Ik ben dus gister naar een service point geweest van Vodafone omdat ik hier ook een abbonement heb.
Deze scheepten mij af.
Omdat mijn mobiel enkele krassen aan de zijkanten had, heeft mijn mobiel DUS valschade en willen ze hem niet eens opsturen, tenzij ik het zelf betaal. Ik vraag me af tot in hoeverre ze me dit kunnen maken, ik kom daar voor een accu die door samsung beloofd is als je batterij gezwollen is, mijn batterij ís gezwollen, maar omdat er dus krassen op mijn toestel zitten doen ze dit niet?

Dit is wat mij betreft een dikke min voor Vodafone.
Mijn telefoon is nauwelijks drie maanden oud en nu al defect.
Is dit een legitiem antwoord van deze medewerker of kan ik erop vertrouwen dat Vodafone dit recht gaat zetten?
Ik ben woedend. Mijn telefoon heb ik hard nodig, zeker nu vanwege omstandigheden. Ik heb op deze manier niks aan mijn abbonement, mijn telefoon valt uit als ik op internet zit, als ik bel, of als ik een appje wil sturen.

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Beste S1992H,

Weblink: http://www.samsung.com/nl/support/warranty/warrantyInformation.do?page=POLICY.WARRANTY

(begin quote van die Samsung Support website, betreffende garantie-voorwaarden)

Alle SAMSUNG producten hebben volledige garantie.
Omdat de verschillende producten uiteenlopen qua design, producteigenschappen of verwachte gebruiksintensiteit, zijn er verschillen tussen de garantievoorwaarden per productgroep.
Mocht u een SAMSUNG product willen opsturen voor reparatie, neem dan eerst contact op met de SAMSUNG Service en Informatielijn;
Tel: 0900-SAMSUNG (0900-7267864) (10 eurocent / minuut).

Op accessoires heb je 6 maanden garantie vanaf de datum aankoop, van je batterij.

(einde quote van de Samsung Support website, betreffende garantie-voorwaarden)

Zelf heb ik een hele goede ervaring met de ondersteuning van Samsung Service en Support.
Hopelijk jij straks ook.

Succes !


Netwerker


Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi S1992H, welkom op het forum.

Je batterij hoort in dit specifieke geval gratis door Samsung vervangen te worden. Daarover staat hier in het Samsung-board (ik heb je post even in het juiste board gezet) ook een speciale melding, zie: http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Galaxy-S4-batterij-problemen-Kijk-hier/td-p/100898 )

Als je belt met de Smartphone-crew horen zij je vervolgens in contact te brengen met Samsung, welke je dan een vervangende batterij stuurt. Mochten mijn collega's hiervan niet op de hoogte geweest zijn en daardoor je toestel het normale reparatie-proces in hebben willen sturen, mijn excuses. Dat was in dit geval niet nodig.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic