Divaatje

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Galaxy S4 na waterduik alleen opstarten met oplader

Mijn Galaxy S4 heeft een onbedoelde duik genomen in de rivier. We binnen een minuut er weer uit. Na 72 uur in de rijst te hebben gelegen wil hij nu alleen opstarten met oplader en ziet mijn sim en sd card niet meer?
Iemand eeen idee hoe dit op te lossen?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Divaatje ,

Lijkt erop dat je Galaxy S4 beschadigd is, rijst is eigenlijk de enigste oplossing als dit is gebeurd. Dat heb je goed gedaan!

Je kunt ook eens kijken hoe het werkt met en andere / nieuwe accu dat kan ook het probleem zijn!
Misschien dat we nog en reset kunnen maken, of het nut heeft weet ik niet en wat het effect zal doen erop is mij ook de vraag. Reparatie zal je wel wat kosten. Misschien dat als je je gegevens nog wilt opslaan via de PC kan dit via Samsung Kies daarna als dit is gelukt kun je even het toestel resetten.

Het kan ook zo zijn dat je SD en SIM slot gewoon echt kapot zijn gegaan. Vaak is er geen garantie te geven...
Divaatje
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Heb hem met de oplader opgestart maar dan krijg ik het android poppetje met de melding Downloading do not turn off target....

Alleen staat hij nu al 2 uur zo,,,,, HELLUP
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Divaatje ,

Misschien even de home knop + aan/uit knop ingedrukt houden voor en langere tijd dan normaal? Zo en 10 seconden ongeveer.

En als dat niet werkt dan even hetzelfde en als deze opstart de aan/uit knop ingedrukt houden en daarna beide volume knoppen.
Ik weet niet of je al je gegevens nog in bezit hebt hierdoor of dat ze gewist zijn.
Divaatje
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
een wonder!!!!! Hij start op, ziet ook mijn Sim card 🙂 Alleen mijn SD card met alle apps niet maar das niet zo heel erg...

een blij divaatje hier!

Dank!!

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Divaatje ,

Dat is super om te horen! Mocht je later nog problemen ermee ondervinden kan dit door enige vochtschade zijn ontstaan. Als het oplossing in dit Topic stond zou je deze dan willen aanvinken als oplossing accepteren, zo kunnen ook andere personen kijken wat de uiteindelijke oplossing is als hij/zij dit ook heeft meegemaakt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic