@Guidovdb ,
Wat je nu zegt is niet helemaal waar. In je telefoon zit een "Flash" counter.
Wat jij momenteel hebt gedaan is je telefoon geflashed met odin, waardoor je flash counter met 1 opgehoogd is.
Dus er staat nu (afhankelijk waar ze beginnen met tellen) in de telefoon zijn geheugen dat die 2 keer geflashed is.
En nu komt het nare: Nu is het nog maar de vraag of je garantie hebt de volgende keer.
Samsung heeft haar eigen reparateurs de opdracht gegeven dit te negeren. Echter dynafix is geen reparatie center van Samsung. Dus je verkopers garantie is nu over.
Bron Alleen het zelf flashen van je telefoon juig ik allemaal maar toe.
Wat ik persoonlijk zelf zou doen als ik jou was?
HierOnder Original Android Development van het type telefoon dat je hebt een leuk stuk software [ROM] uit zoeken.
Waarom deze versies? Deze jongens halen alle onnodige ballast er uit. Geen standaard voor geinstalleerde apps. Daarnaast maken ze nog meeer mogelijk. denk aan adblockers (geen reclame) , en vele ander extra's. Ook maken ze software vele malen snellen en gemakkelijker in gebruik.
Heeft dit nog meer voordelen? Ja, zo is er bijvoorbeeld voor de Galaxy s3 hier als android 4.4.2 uit. Dit is software die nooit officeel voor dit toestel zou komen. Maar hierdoor kan je veel langer plezier van een telefoon hebben.
Ik hoop dat je begrijpt dat ik het flashen van custom roms ivm garanatie niet openlijk propangeer. Maar als je het toch al gedaan hebt. Help ik je uiteraard graag
😄