schoonen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S4 gaat in opstartloop

Sinds een week of zo gaat mijn telefoon bij ongeveer 70% batterij ineens uit en in gaat in een opstartloop. Hij wil dan dus constant opnieuw opstarten.
Zaterdag 9 november de laatste update (Android 4.3) er op gezet. Nu lijkt het zelfs erger te zijn geworden.
Batterij is niet opgezwollen maar werd af en toe wel echt enorm warm.
Via Kies uit voorzorg een volledige back up gemaakt, maar nog niet de factory reset gedaan.
Vraag is nu of het nu de batterij is of de 4.3?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
schoonen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Toestel gereset uiteraard na het back uppen via Samsung Kies en Google Dashboard.
Contact met Samsung opgenomen in verband met iets verdikte batterij. Netjes een nieuwe batterij opgestuurd gekregen.
Probleem verholpen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi schoonen, welkom op het forum. Als de batterij niet opgezwollen is zou ik die in eerste instantie niet als schuldige verdenken. Het is dan denk ik ofwel een software-issue, ofwel een probleem met het toestel zelf.

Ik zou resetten en opnieuw updaten en als dat niet helpt (die kans is aanwezig) het toestel naar de winkel brengen voor onderzoek en evt reparatie.
sprinter72

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Allemaal problemen van Android 4.3. Samsung fix it!!!
schoonen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Toestel gereset uiteraard na het back uppen via Samsung Kies en Google Dashboard.
Contact met Samsung opgenomen in verband met iets verdikte batterij. Netjes een nieuwe batterij opgestuurd gekregen.
Probleem verholpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic