Kiko_62

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S3 valt steeds uit & probeert op te starten

Beste Vodafone,

Mijn S3 heb ik sinds augustus 2013 in mijn bezit. Sinds een aantal dagen vertoont hij kuren. De telefoon valt steeds uit. Hij start vanzelf deels weer op. Hij komt niet verder dan het scherm Galaxy S3 GT-19300. Dit komt steeds weer terug. Pas wanneer ik de aan/uit knop in druk start hij de telefoon helemaal op. De telefoon valt op willekeurige momenten uit. Ik heb geprobeerd een patroon te ontdekken, maar dit is niet te vinden.
Als oplossing heb ik een harde reset gedaan, zonder succes.

Wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen?

Bedankt, Karlijn
21 Reacties 21
custersjos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had eveneens problemen met mijn Galaxy S3 19305 wat betreft het in rust gaan van het apparaat en dan niet meer willen opstarten. Tevens werkte de schakelaar om mijn apparaat luider te zetten niet meer. Ik moest eerst drukken op stiller en dan in het scherm luider zetten.
Ik heb dit alles kunnen verhelpen met kontakt PRF 6-68 na het inspuiten van het binnenwerk van de druktoetsen het apparaat goed droog geblazen en even wachten en dan opnieuw proberen. Dit enkele keren herhalen tot dat de toestsvlakken weer zuiver zijn. Ik moet zeggen alles werkt weer zoals voorheen!!!
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat dit heeft geholpen en dankjewel om dit ook te delen met ons custersjos
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic