Mcan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

GEEN ONBEPERKT INTERNET !

Ik ben onlangs overgestapt naar Vodafone omdat ik hoorde dat vodafone ook een onbepertke data abbonement beschikbaar had gesteld. Maar helaas krijg ik niet wat er is beloofd. Wanneer mijn dagelijkse 5 + 1 GB internet op is hoor ik normaal gesproken 1 GB te kunnen aanvullen via de app, maar dit lukt niet de app geeft steeds storing ! En daardoor blijf ik maar met een heeeeleee lage snelheid. Ik heb op de topics al gelezen dat veel mensen de zelfde storing hebben en er wordt gezegd vanuit de medewerkers dat je je telefoon aan en uit moet zetten of dat je je telefoon op vliegtuigmodus moet zetten  etc. Sorry maar dit hoort niet zo, dit werd mij niet beloofd bij het aansluiten van een abbonement. Ik betaal maandijks 63 euro voor mijn Red Unlimited abbonement, bij mijn vorige provider betaalde ik 20 euro minder voor het zelfde, bovendien had ik daar helemaal geen problemen met zulke storingen ik kon altijd en overal extra 1 GB aanvullen. dit is echt schandalig ik betaal dus eigenlijk voor een Red Unlimited abbonement terwijl ik dagelijks 6 GB internet krijg dit is geen unlimited zoals er werd beloofd. Ik betaal voor niks te veel eigenlijk

 

Wat ook irritant is dat je 1 GB alleen kunt aanvullen wanneer je verbonden bent met de wifi dit is toch ook achterlijk. Ik krijg geen melding voordat mijn internet op is en dan zie ik opeens dat ik geen verbinding heb dus zo kom ik er achter dat mijn data's op zijn, en dan wil ik 1 GB aanvullen maar dat lukt niet omdat ik geen internet heb, dit is gewoom te amateuristisch sorry bij de Tele2 kon je gewoon zonder internet via de app, of via een sms'je extra data's aanvullen, maar dat het bij Vodafine niet kan is wel echt triest. Ik ben naar Vodafone overgestapt,  omdat ik hoopte op meer kwaliteit maar die heb ik tot nu toe niet gezien....

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Mcan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Begrijpelijk dat je hier je klacht omschrijft. Ik zou het ook niet fijn vinden als je een abonnement afneemt, die niet geeft waar je recht op hebt. Heb er ook meerdere topics over gelezen en zie zelfs bij My Vodafone updates dat dit opgelost zou zijn. Hmm, niet dus, en dan is het goed dat je het hier aangeeft. Ik zelf kan je niet helpen, ik werk niet bij Vodafone, maar er komen wel Vodafone medewerkers online en die kunnen je probleem oppakken en doorgeven. 

Ik vraag me alleen af waarom je 63,- euro uitgeeft, want een UNLIMITED abonnement is 35,- euro. Bij andere providers noem je wel een veel lager bedrag. Die 20,- euro zal dan wel zonder toestel zijn geweest, anders kloppen deze cijfers niet helemaal. Doet niets af aan de werking, maar het is wel belangrijk dat als er vergelijkingen gemaakt worden dat de juiste informatie cq bedragen worden geschreven. 

Ik hoop dat Vodafone dit probleem met iedereen, die UNLIMITED hebben, zal worden opgelost. 

Mcan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

In die 63 euro is ook natuurlijk toestelprijs inbegrepen, namelijk Samsung galaxy s21+

Bij mijn vorige abbonement had ik natuurlijk wel een goedkopere toesteel waardoor ik 20 euro minder kwijt was, maar goed je hebt wel gelijk als we alleen de bundel prijs gaan vergelijken was het 10 euro minder i.p.v 20 . Als nog goedkoper dus

Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Maar hoe je het ook wendt of keert, het moet gewoon werken, ik ben het met je eens.
Snap ook niet waarom daar al zo lang problemen mee zijn. Laten we even afwachten wat een Vodafone medewerker hier over kan melden. Al hoewel ik het al wel denk te weten: Ze hebben het al vaker doorgegeven aan de juiste afdeling en daar wachten ze nu ook op. 

Ik ben benieuwd en hoor dat het snel opgelost kan worden. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Mcan,

Welkom op de Community van Vodafone! 
Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is. Zeker als je lekker aan het streamen bent en de data in een keer op is.
We zijn op de hoogte van dit probleem met het aanvullen van de data (werkt alleen via wifi en de data wordt vertraagd).
Zoals @Energieboy aangeeft, hebben we dit issue intern aangekaart. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak.

Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer

Dan kan ik een onderzoek hiervoor aanmaken op jouw nummer zodat dit opgepakt wordt.
Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Mcan
Ik heb gelijk een onderzoek voor je aangemaakt. Dit staat bekend onder Case 10196413
Hopelijk wordt het snel opgelost! 

Resi1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik heb problemen met Vodafone, normaal gebruik ik 1gb van de 6 die ik heb, ben dat volgens hun royal overheen gegaan in januari op tijdstippen die ook nog eens niet kunnen kloppen, maar goed 3 keer contact gehad met de klantenservice, men zou het uitzoeken en ik zou teruggebeld worden, u raad het al die is nooit gebeurd. Ik ben zeer ontevreden over Vodafone.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Resi1,

Dat klinkt niet heel positief! Hebben mijn collega's hiervoor een onderzoek aangemaakt? 
Dit kun je terug zien in My Vodafone (website) onder het kopje "Service". Daarna kun je klikken op "Vragen en verzoeken".
Zodra er een onderzoek aangemaakt wordt, ontvang je ook een incidentnummer / case nummer. 

Ik hoor graag van je! 

Resi1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, ik heb helemaal niks meer gehoord helaas....

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Resi1,

Waarschijnlijk is er data door een app verbruikt terwijl je niet op de wifi zat.
Een smartphone gebruikt altijd data, ongeacht of je het toestel gebruikt of niet.
Hierdoor zie je ook altijd de meldingen bovenin je scherm staan.

Ik kijk graag voor je na of er een onderzoek is aangemaakt en wanneer het verbruik is geweest.
Waaraan de data verbruikt is, kan ik in verband met jouw privacy niet inzien. Dit kun je alleen terug zien in het toestel (mits het correct is ingesteld).
 

Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer


Ik hoor graag van je! 

Resi1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

**Openbare klantgegevens weggehaald door moderator. Wil je dit in een privébericht sturen?**

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic