Sandor1

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

GALAXY S7 problemen

Hoi allemaal,
ik ben eigenlijk best wel boos, eigenlijk heel erg boos.
Ik heb sinds 01 maart 2017 een GALAXY S7 met abonnement bij jullie.
Ik ervaar best wel veel problemen zowel met het toestel als met het abonnement zelf.
Via de webcare wordt ik niet geloofd, ze denken, dat ik dat doe om contact te houden.
Maar ik doe dat enkel omdat ik problemen heb, en hun er niks aan willen doen.
En dan krijg ik omdat ik problemen heb, en aan de bel trek daar een ban.
Bij mij werkt Netflix niet op 4G, hebben ze woensdag in de winkel, simkaart omgewisseld. En sindsdien als ie s'nachts op de oplader ligt, valt af en toe mijn toestel uit, en start ie uit zichzelf weer op.
En als ik YouTube open, springt mijn scherm ineens op schermhelderheid 100% terwijl die van mij op 30% staat en automatische helderheid staat uit.
Hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik vindt dit geen service, dat ik problemen heb en dingen niet snap, dat ik daarvoor een ban krijg.
11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Sandor1,

Jammer dat je toestel problemen vertoont (kan altijd gebeuren). Ik lees dat je zowel problemen ervaart met het toestel als met het abonnement. Je hebt 1 maart een contract afgesloten, sinds wanneer merkte je dat de problemen begonnen en dat je hierover contact opnam met de klantenservice? Eventueel kun je via de mail contact houden met de klantenservice, stel je vraag via e-mail

Je hebt nog altijd het recht om het toestel ter reparatie te sturen. Is natuurlijk niet zo leuk en daarom zou je nog even een reset van het toestel kunnen maken (maak wel een back up van je gegevens)! Je kunt via Samsung Kies bijvoorbeeld een back up maken van je toestel.

Ik citeer een zin van je als volgt: ''En als ik YouTube open, springt mijn scherm ineens op schermhelderheid 100% terwijl die van mij op 30% staat en automatische helderheid staat uit.'' Dit zou goed een softwarematig probleem kunnen zijn.
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt met de tip van SamsungExpert Sandor1
Sandor1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Enkel dat met probleem met YouTube is verholpen, dat was een instelling dat ik videoverbetering uit moest zetten.
De rest van de bugs zijn nog niet verholpen.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je ook al de reset uit geprobeerd?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Sandor1, is het inmiddels nog gelukt?
Sandor1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nee, zelfs in de Vodafone winkel, gaven ze toe dat dit echt een bug is vanuit Samsung in de software is 😞


Anonymous
Niet van toepassing
Heb je de mogelijkheid om langs een Samsung service punt te gaan Sandor1?
Sandor1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nee, want dat is minimaal 20 km rijden.
Vodafone zei dat wrs met de eerst volgende update, dit verholpen is. Maar wanneer komt die februari/maart update uit?

Maar mag ik nog een vraag stellen?
Anonymous
Niet van toepassing
Wanneer een update uitkomt kunnen wij helaas niet precies zeggen vanuit hier. Tenzij dit natuurlijk al bekend is. Echter spelen daarin meerdere factoren mee zoals wanneer brengt samsung de software uit, is het een branded toestel. Dan zul je soms langer moeten wachten. Tevens wordt dit in batches gedaan, waardoor je hem niet meteen hebt.
Tuurlijk mag je nog een vraag stellen!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Sandor1

Heeft u toevallig de instellingen om een video te verbeteren aan staan? Dit kan verklaren waarom u scherm opeens naar 100% gaat.

In de netflix app, als u links boven naar menu gaat en vervolgens app-instelligen.
Dan heeft u een kopje afspelen met daar onder "Mobiel Dataverbruik". Staat deze op Laag / Normaal of Hoog?
en/of staat het vinkje voor "Automatisch" aan?

Staat bij Android -> instellingen -> Applicaties -> Netflix -> Mobiele gegevens
het vinkje achter Gegevensgebr. Achtergrond toes... aan?

Staat bij Android -> instellingen -> Geavanceerde functies ->
Het vinkje achter "Video verbeteren" uit? Dit zou namelijk uw 100% helderheid verklaren

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic