Sharon93

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

GALAXY Note 10.1 2014 geluidsproblemen

Hallo,
Ik heb sinds het begin van dit jaar een GALAXY Note 10.1 2014 Edition en sinds kort werkt het rechteroordopje van mijn koptelefoon opeens niet meer. Bij het aansluiten van dezelfde koptelefoon op een ander mobiel apparaat doen ze het echter allebei wel. Ik heb verschillende goed werkende koptelefoons op mijn tablet geprobeerd en allemaal geven ze alleen maar geluid aan het linkeroordopje. Ik heb al geprobeerd om de koptelefoon aansluiting voorzichtig schoon te maken maar dit was niet het probleem. Ook de instellingen staan allemaal goed. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat het probleem is en hoe dit opgelost kan worden.
Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Sharon93 ,

Ik ben bang dat je jack plug-in beschadigd is geraakt hoe en door wat weet ik helaas niet, ik zou het beste even met je tablet naar de winkel gaan en misschien dat zij het ook eens kunnen testen. Zij zullen als ze er geen oplossing voor zien je tablet ter reparatie sturen.

Als de oortjes het wel doen bij en ander toestel is daarmee niks aan de hand.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Sharon93 ,

Ik ben bang dat je jack plug-in beschadigd is geraakt hoe en door wat weet ik helaas niet, ik zou het beste even met je tablet naar de winkel gaan en misschien dat zij het ook eens kunnen testen. Zij zullen als ze er geen oplossing voor zien je tablet ter reparatie sturen.

Als de oortjes het wel doen bij en ander toestel is daarmee niks aan de hand.
Sharon93
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke dan zit er niets anders op dan langs de winkel gaan. In ieder geval bedankt voor je antwoord!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Sharon93 ,

Geen probleem en ook geen dank, ik wens je nog in ieder geval succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic