Ik heb verlengd met een Bel+SMS+Web 200 abonnement, daarbij begin je met 200mb, maar er kwam 300mb gratis bij. Daarbovenop kon ik er nog een 3GB bundel bij nemen, totaal 3,5gb aan data en betaal daar nu zo'n 26,50 per maand voor. Bestaan 3gb extra data bundels ook voor die nieuwe Red en Smart abonnementen? Zelfs als dat het geval is, ben ik met de nieuwe abonnementen +7,50 voor de bundel alsnog minimaal 10 a 15 euro per maand duurder uit. Dat is wel wat meer dan een kleine bijbetaling... 😞 Overigens kan ik Bel+SMS+Web abonnementen ook nergens meer vinden, zijn deze verdwenen? Ik ben natuurlijk bereid bij te betalen voor toegang tot het 4G netwerk, maar waar dit voorheen voor 2,50 per maand extra kon lijk ik het met mijn huidige abonnement helemaal niet te kunnen en overstappen lijkt tot nu toe alleen maar handen vol geld te kosten 😞
Edit**
Ik zie nu net ineens inderdaad wat nieuwe abonnementsvormen verschijnen, als bij sommige hierbovenop die databundel zou kunnen zou dat wel echt een top oplossing zijn, alleen nog de vraag, kan dat??
Edit2**
Nog meer onderzoek gedaan, er zijn dus wel degelijk extra data blox, maar de 3gb extra kost bij de nieuwe abonnementen ineens €20 in plaats van de 7,50 die ik nu betaal, dan komen mijn kosten alsnog op 37,- per maand, ruim 10 euro per maand meer dan dat ik nu betaal 😞