AO

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Functionaliteit 'Status nummerbehoud' werkt niet

Hallo,

Vorige week heb ik een Prepaid Micro-sim gekocht. Ik heb hem daarna meteen geactiveerd en meteen op de website het formulier nummerbehoud opgestuurd om mijn oude nummer te behouden. Dit formulier is geaccepteerd. En op de site staat vermeld dat je regelmatig een update krijgt van de status. Maar ik heb hier nog steeds niets van gehoord en het nummer is ook nog steeds niet veranderd. Zodra ik de status wil opvragen krijg ik telkens de melding dat deze functionaliteit niet beschikbaar is, met de excuses van vodafone. Doe ik iets fout of waarom duurt het zo lang? Ik zou graag willen weten wat de status is.

Alvast bedankt,

Groet, AO
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @AO,

Welkom op het Forum!

Je aanvraag zal eerst moeten worden verwerkt. Gaat het om nummerbehoud vanaf een andere provider naar Vodafone of vanaf een Vodafone abonnement? Werkt het formulier inmiddels wel weer? Het kan namelijk een tijdelijk probleem geweest zijn.

Nummerbehoud van Vodafone Prepaid naar Vodafone Prepaid is geen overstap en is hierdoor niet mogelijk via nummerbehoud. Wanneer je al Vodafone Prepaid hebt en een ander formaat simkaart nodig hebt kun je hiervoor het beste terecht in een van onze winkels.
AO
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Marc,
Inmiddels is mijn nummer gisteren overgezet. Dat was ook mijn ingangsdatum (10 dagen na de aanvraag), dus dat is goed gegaan. Het ging om nummerbehoud van een ander provinder (prepaid) naar Vodafone prepaid. Alleen heb ik in de tussentijd geen enkel bericht gehad over de status en kon ik de status ook niet opvragen. Ik wist dus niet waar ik aan toe was. Het was beter geweest als Vodafone had vermeld dat het overzetten minimaal 10 dagen duurt en ingaat op de startdatum die de klant aangeeft in het aanvraagformulier.
groet, AO
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @AO,

Fijn dat je nummer nu is overgezet!

Bedankt voor je feedback, normaal moet je de status wel kunnen inzien en wordt je wel op de hoogte gehouden. Wat er in dit geval mis is gegaan kan ik niet inzien aangezien ik via het Forum geen gegevens van je kan nakijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic