Hoi
Mur Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Gek dat jij een knop hebt met entertainment erop. Ik heb hier twee verschillende toestellen met de My Vodafone App en in geen van deze twee krijg ik een entertainment knop te zien. Heb je wel de laatste My Vodafone versie? Delete anders de app en installeer deze opnieuw, daarnaast mag je eens de cash legen van de app. Speelt het probleem dan nog?
Blijf je de foutmelding krijgen dan zit er toch niets anders op dan via de App een Feedback te geven, dit kan op elke pagina door op het ? (vraagtegen) te klikken (overigens, bij mij staat er geen vraagtegen meer maar 24/7 wolkje). En geef daar je feedback over de app.
Via de community kunnen we niet zoveel doen want dit is een klanten helpt klanten community en hebben geen inzicht. Je hebt de juiste weg gekozen voor je melding (via een case) maar deze moeten ze natuurlijk eerst uitzoeken voor ze er antwoord op kunnen geven.
Hier kan ik in ieder geval geen entertainment knop vinden
😞Fijne Paasdagen!
🙂