Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,194Oplossingen
  • 1,625Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Vodafone Onderling Alleen-lezen Onopgelost

Mijn dochter maakte met veel plezier gebruik van BLYK deze dienst is overgenomen door Vodafone onder de naam Vodafone Onderling, het unieke hieraan was zo de naam al suggereert je kan kosteloos met Vo...

Dinja door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe simkaart nodig, woonachtig in Parijs Alleen-lezen Onopgelost

Hi,Ik woon sinds kort en tijdelijk in centrum Parijs. Ik heb helaas een nieuwe simkaart nodig en ik ben niet binnenkort in Nederland. Kunnen jullie me vertellen hoe ik zsm (liefst vandaag) aan een nie...

rbrands door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid nummer not available Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een prepaid kaart voor mijn zoon gekocht toen hij 10 werd. Deze werkt echter niet meer. De SIM kaart is kennelijk gedeactiveerd? Maar whatsapp werkt wel en gebruikt ook een uniek nummer.Hoe wor...

abbonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een nieuw sim only abonnement besteld bij jullie met het volgende ordernummer: ********Nu kreeg ik van de week een smsje met een code die ik moet invullen op Vodafone.nl Ik kan alleen ner...

Ilse2301 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Garant verzekering afsluiten lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer mijn toestel te verzekeren (mijn vorige ging kapot en dat koste me een hoop geld) maar punt 1 herkent hij mijn imei niet en punt 2 staat de samsung s9 niet bij de toestellen om te verzekere...

verkeerd adres Alleen-lezen Onopgelost

Dear vodafone coustamer careEvery mounht to my adress you are sending facture but this facture not my facture.From 502306533/400274383 klant number please i dont want this facture not to my adress.PLe...

R.Yilmaz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

gratis simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 1 week geleden een gratis simkaart aangevraagd, deze zou binnen 5 werkdagen op de mat liggen. Ik heb niets ontvangen hoe komt dit? het betreft de simkaart welke 3 in 1 zou zijn met 5 euro belte...

moon94 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

facturen Alleen-lezen Opgelost

Ik zou graag nog btw facturen aanvragen van 2017 en dan de maanden maart t/m augustus,

lookup door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail Alleen-lezen Opgelost

Vraagje waarom word ik 6x achterelkaar gebeld door de voicemail terwijl ik niks veranderen wil met de voicemail.Ik wil gewoon mijn voicemail afluisteren als er wat is en meer niet instellingen en bla ...

Higgens door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Heb ik bedenktijd als je een abonnement heb afgesloten Alleen-lezen Opgelost

Heb een abo afgesloten maar de tel is niet fijn normaal heb je bedenktijd als je een abonnement hebt afgesloten hoelang is die bedenktijd

Tom320 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Erik_vd_Ham heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Erik_vd_Ham heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Weer iets dat hier niet thuis hoort... ban die shotTopicGeplaatst door: astrologer vikrant

Verlengen Red Essential Special abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo forumleden,Ik heb een Sim Only abonnement (Red essential special) van €19,- per maand. Onbeperkt bellen/sms'en en 20GB data. Normaal zou ik €24,- per maand betalen en heb ik 10GB data. Maar omda...

Royke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Let op, heel veel spammers actief!!TopicGeplaatst door: guratantrik

Energieboy door Super Expert
  • 10473 Topics
  • 3257 Oplossingen
  • 2484 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Let op spammer actief!TopicGeplaatst door: guratantrik

• 10473 Topics
  • 3257 Oplossingen
  • 2484 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Let op, spammer actief!!!TopicGeplaatst door: ashish sharma

• 10473 Topics
  • 3257 Oplossingen
  • 2484 Likes

Verleng aanbod niet netjes Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Ik zie nu als ik wil verlengen en zie 2 opties, wel of niet ziggo klant ook.Als je ziggo klant bent wordt er gezegd mooi extra.5 euro korting abonnement en dubbel aan GB.Dus als ik 3 gb krij...

Jeroenvw door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Factuur nieuwe telefoon Alleen-lezen Opgelost

Online heb ik mijn abonnement verlengd onlangs. Daarbij heb ik een nieuw toestel ontvangen. Ik heb echter geen factuur van deze telefoon waardoor ik geen aanspraak kan maken op de cashback actie. Hoe ...

Meinemein door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

ongemotiveerd personeel Alleen-lezen Onopgelost

wat kun je doen tegen winkelpersoneel die eerst andere klamten helpt terwijl jij ook zit te wachten

hubert1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Deze order is niet bij ons bekend. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vorige week een IPhone besteld en zag toen de melding" Deze order is niet bij ons bekend".Hierover heb ik gechat en werd mij verteld dat de order helaas was vast gelopen. Hier hadden ze geen ve...

Sandokanz door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen