Hallo,
Sinds gisteren heb ik de app 'Sunny Solar PV log'. Deze applicatie leest opbrengstgegevens uit van een zonnepanelen-installatie, kan deze gegevens zichtbaar maken op mijn HTC Desire S en deze doorsturen naar www.pvoutput.org.
Het doorsturen naar www.pvoutput.org gaat goed als ik mijn telefoon via usb-kabel aansluit op de pc. Echter als ik de data wil versturen via mobiel internet krijg ik de volgende foutmelding: 'Upload failed, Status Code:504'
Ik heb contact gehad met de maker van deze app en hij vertelde mij dat deze app op alle mogelijke manieren de data moet kunnen uploaden (WLAN/USB/mobiel internet/etc). Hij heeft zelf geen problemen met uploaden van zijn data via mobiel internet (Vodafone UK).
Volgens hem heb ik mogelijk een instelling op mijn telefoon verkeerd staan, of is er mogelijk iets geblokkeerd binnen het netwerk van Vodafone NL. Zie ook: http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/504error.htm
Kan iemand mij vertellen welke instelling ik moet aanpassen, of is er iets anders aan de hand?
Al vast heel erg bedankt. Het zou voor mij een groot voordeel zijn als ik deze app kan gebruiken met mobiel internet!
Met vriendelijke groet,
Sander