dolf911

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fouten bij zakelijk abonnement

Wij hebben een zakelijk abonnement met 8 nummers.
Echter mij worden al 4 maanden 9 nummers berekend. Hierover heb ik al diverse keren gebeld, maar het wordt niet opgelost. Vodafone moet toch kunnen zien dat dit ene nummer helemaal niet gebruikt wordt, het is mij ook nooit geleverd.
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb de hulplijn al diverse keren gebeld, maar elke maand staat dit weer op de factuur. Al met al tot nu toe al enkele honderden euro's.
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
dolf911, wat vreemd dat er 9 nummers staan. Via het Forum kunnen we dit niet oplossen. Ik raad je aan om nog een keer contact op te nemen met onze klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic