sanderdevink93

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fouten bij aanvragen abonnement

Geachte,

Momenteel ben ik nog klant bij KPN. Echter kreeg ik een mail dat ik nu al kan overstappen naar Vodafone. Het toestel zal geleverd worden en het abonnement gaat in zodra mijn KPN contract afloopt.
Nu heb ik op 17 april contact gehad met Vodafone voor een abonnement. Echter kreeg ik geen bevestigings mail van mijn bestelling. Vervolgens zelf maar gebeld, hieruit bleek dat er nog 'extra vragen' nodig waren. Echter dit waren precies dezelfde vragen die al eerder besproken waren. Nu kreeg ik echter weer geen bevestigings mail. Weer terug gebeld naar Vodafone. Er bleek ergens iets niet goed te zijn gegaan. Het hele proces moest opnieuw worden gestart. Nu kreeg ik echter 2 annuleringsbevestigingen, van het oude (niet juiste abonnemnt) en van de nieuw aangevraagde.
Weer na Vodafone gebeld. Nu is het verhaal dat er ergens iets niet goed ging met het nummer behoud en dit ervoor zorgt dat alles automatisch wordt geblokkeerd. Echter kon de desbetreffende medewerker dit niet zelf herstellen maar moest dit van hoger af gebeuren. Hier zou ik ook weer worden over teruggebeld worden.
Nu zijn we weer 4 dagen verder en niks gehoord. Tot vervolg zelf maar weer eens gebeld. De desbetreffende medewerker snapte de situatie niet echt maar kon mij vertellen dat het proces nu goed was gegaan. Echter waren er weer aanvullende vragen nodig. Hij zet mij door naar de desbetreffende afdeling. Vervolgens komt er een andere medewerker voor de lijn, maar die zegt dat ze niks kan doen en dat ik maar weer contact moest opzoeken met een andere afdeling.

Inmiddels ligt mijn frustratie level behoorlijk hoog en ben dan ook totaal niet te spreken over de 'klanten service'.
Kan dit hele probleem eens opgelost worden?

m.v.g.

S. de Vink

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Sander,
Welkom op de forum van Vodafone en wat een vervelende eerste ervaring met Vodafone. Dit wil je echt niet, zeker als je als nieuwe klant overstapt van een andere provider. Het vervelende is dat men hier op de forum ook niet in het systeem kunnen bekijken wat er nu aan de hand is. Je zou, toch via de klantenservice, contact op kunnen nemen of via Twitter/Facebook. Maar het is natuurlijk ook mogelijk om naar een Vodafone winkel toe te gaan.

Al hoewel ik me goed kan voorstellen dat je over de klantenservice momenteel niet echt te spreken bent. Maar uiteindelijk moeten ze dit wel doen, aangezien die ook in het systeem kunnen kijken wat er aan de hand is. Je kan bellen naar nummer 0800-0560 en dan kiezen voor keuze 3 (alle andere vragen). Nogmaals, ik begrijp dat je niet zoveel zin meer hebt in de klantenservice, maar toch zijn die er om te helpen en als je geen goed antwoord hebt, vraag naar iemand die er wel meer over kan zeggen. En zoals ik aangaf, je zou kunnen kijken op Twitter en/of Facebook.

Hoop dat ik je hiermee iets heb kunnen verder helpen, heb het gevoel van niet, maar dat het wel snel opgelost kan worden door Vodafone. Laat je nog even weten of het nu gelukt is?
sanderdevink93
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Energieboy,

Bedankt voor het beantwoorden van de topic.
Ik heb gisteren contact gehad met een vodafone medewerker via facebook (nadat ik het gehele verhaal op hun facebook heb gezet). Deze kon mij vertellen dat het nummerbehoud verhaal goed was (lees: hij zag er niks vreemds aan). Ik moest een nieuwe order aanmaken en dan zou het goed komen.
Dit heb ik dan dus ook gedaan. Maar tijdens het aanmaken van de nieuwe order krijg ik een emial van kpn met betrekking tot het nummerbehoud, vodafone heeft nummerbehoud aangevraagd. Vervolgens krijg ik ook een sms van vodafone dat nummerbehoud is goedgekeurd.
Echter krijg ik weer geen bevestigingsmail van de nieuwe order. Weer contact gehad met het facebook team. Deze verwijzen mij weer door naar de telefonische klantenservice. De medewerker daar verteld mij dat er weer aanvullende informatie nodig is (5de keer inmiddels). Deze verbindt mij door naar de volgende afdeling, die mij dood leuk verteld dat er niks aan de hand en mij niet kunnen helpen. Maar weer de vorige collega gebeld, deze weet het allemaal niet meer en kan mij niet helpen. Een leidinggevende of iemand met meer kunnen van doen mag ik ook niet aan de lijn krijgen. Met nu tot conclusie dat ik dus niks kan.

De gtst soap loopt nog wel eventjes door heb ik het gevoel.


Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi,
Wat je zegt, dit is wel heel erg zo zeg.
Ik ga toch eens vragen aan Serkan (moderator van Vodafone) of die er niet beter in kan kijken en zich kan verdiepen in je verhaal. Want dit is natuurlijk wel een beetje vreemd, zeker als je elke keer mensen spreekt die het dan niet weten of je weer moeten doorverbinden.

Eigenlijk verwacht ik dat het wel goed zit, maar je wil gewoon zekerheid en dat mag je ook verwachten van een klantenservice. Heb nog even geduld, ik ga kijken of ik Serkan kan wakker schudden 😛
sanderdevink93
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel erg bedankt al vast! Ik ben benieuwd 😄
sanderdevink93
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik check net de status van de order (dit nummer heb ik verkregen van het facebook team, omdat ik geen bevestigings mail krijg.) Nu blijkt deze zonder mij toe doen te zijn GEANNULEERD voor de 5de keer!!
Wat kan er zo ontzettend moeilijk zijn om het systeem en de mensen van de klanten service de juiste zaken te laten uitvoeren..
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Niet best Sander,
Ik hoop toch echt dat er iemand van Vodafone nog kans ziet om je te helpen.
Jammer genoeg kan ik je er niet in helpen, dat is toch echt aan Vodafone. Je zou het nog eens kunnen proberen via Facebook, vragen wat hun advies is. Maar het is wel jammer dat je nu al 5x geannuleerd hebt gekregen en daar moet dan toch een reden voor zijn? Hoop dat het je toch gaat lukken allemaal.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes


Goedemiddag Sander,

Jammer om te lezen dat je nummerbehoudverzoek niet goed verloopt en uiteindlijk is geannuleerd. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is.

Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met onze collega's van Facebook. De snelste manier om dit alsnog op te lossen is door wederom even een bericht via Facebook op te nemen. Onze collega's hebben immers al je gegevens en zijn bekend met de situatie.

Houd ons wel even op de hoogte!

thanks!
sanderdevink93
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag Serkan,

Bedankt voor het antwoorden.
Ik heb inmiddels al weer paar keer contact gehad met het facebook team. Deze sturen mij elke keer door na de klantenservice. Dit dus maar weer eens gedaan. Vandaag komen ze niet ver dan: 'we weten het niet' en 'anders moet je maar weer een nieuwe order aanmaken' (inmiddels is dat al 6 keer gedaan). Ze zijn te beroerd om er een case van te maken of om je met iemand te laten spreken die verstand van zaken heeft. Hiermee is voor mij de zaak dan ook helemaal klaar. Ik blijf gewoon bij KPN.

Conclusie: Vandaag geen Vodafone, morgen geen Vodafone en over 100 jaar wil ik nog steeds geen Vodafone.


Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Sander,
Erg jammer dat het niet lukt om over te stappen naar Vodafone. Er zal zeker een communicatie fout zijn tussen de Forum en de Klantenservice. Het is wel vervelend en snap dat je er dan maar voor kiest om bij KPN te blijven. In ieder geval veel plezier nog bij KPN. Fijne dag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic