Hoi Sander,
Welkom op de forum van Vodafone en wat een vervelende eerste ervaring met Vodafone. Dit wil je echt niet, zeker als je als nieuwe klant overstapt van een andere provider. Het vervelende is dat men hier op de forum ook niet in het systeem kunnen bekijken wat er nu aan de hand is. Je zou, toch via de klantenservice, contact op kunnen nemen of via Twitter/Facebook. Maar het is natuurlijk ook mogelijk om naar een Vodafone winkel toe te gaan.
Al hoewel ik me goed kan voorstellen dat je over de klantenservice momenteel niet echt te spreken bent. Maar uiteindelijk moeten ze dit wel doen, aangezien die ook in het systeem kunnen kijken wat er aan de hand is. Je kan bellen naar nummer 0800-0560 en dan kiezen voor keuze 3 (alle andere vragen). Nogmaals, ik begrijp dat je niet zoveel zin meer hebt in de klantenservice, maar toch zijn die er om te helpen en als je geen goed antwoord hebt, vraag naar iemand die er wel meer over kan zeggen. En zoals ik aangaf, je zou kunnen kijken op Twitter en/of Facebook.
Hoop dat ik je hiermee iets heb kunnen verder helpen, heb het gevoel van niet, maar dat het wel snel opgelost kan worden door Vodafone. Laat je nog even weten of het nu gelukt is?