Hoi
Eric Bruining Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, wat een verhaal. Weet je zeker dat deze SMS ook echt van Vodafone af komt?
Er gaan wel eens vervelende SMSjes rond en het zou misschien ook een fake SMS kunnen zijn?
Ik raad je aan om te controleren in Mijn Ziggo en My Vodafone (adres) of je adres gegevens wel kloppen. Kun je Vodafone een privé berichtje sturen via
Facebook of
Twitter zodat ze met je mee kunnen kijken waarom het niet toegekend is? Via de community kan dit niet wegens privacy redenen. Eventueel zou je, als je sneller antwoord wenst een
chat kunnen starten.
Laat je weten of het gelukt is?
Stuur nog even onderstaande ter info:Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden:
www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Bovenstaande zal wel overbodig zijn want je bent al klant en je ontvangt al deze extra's maar voor het geval dat er toch een verandering is geweest kan je het nalezen. Daarnaast verwacht ik gewoon dat alles het nog steeds doet op Ziggo gebied, als je deze niet hebt opgezegd.