Beste vodafone en geinteresseerde,
Ten eerste, dat ik hier tijd voor vrij maak geeft aan hoe vervelend de samenwerking met vodafone is geweest het afgelopen jaar.
Mooie abbonementen, slechte service.
Ik had een, speciaal voor mij, door vodafone samengesteld abbonement voorgesteld gekregen. Bij nader inzien had ik dat beter niet kunnen accepteren want geen enkele medewerker begreep dat ik (vanaf 2 jaar terug) mijn nationale internet bundel mee mocht nemen naar het buitenland. Na de invoering van de vodafone op reis blox ging het weer mis.
De blox gingen aan en uit en aan en uit. Terwijl ik helemaal geen blox wou. Kosten werden in rekening gebracht verkeerde facturen moesten veranderd worden notabene na 3 uur w8tijd en 3 keer bellen etc etc. Uiteindelijk stond ik op het punt om weg te gaan bij vodafone Tot dat ze met een aanbieding kwamen die erg aantrekkelijk leek.
Ik zou het redplus abbonement krijgen en de Gehele contractsduur een kleine korting en daarbovenop de eerste 6 maanden een extra korting. Nu zijn we 4 maanden verder en de korting heb ik nog nooit goed ontvangen.
Elke maand krijg ik nu dus een te hoge factuur die ik weiger te betalen. Hierdoor rekenen ze wel 3 euro mislukte incasso kosten... ??? he w8 even een verkeerde factuur sturen die ik weiger te betalen en vervolgens extra kosten in rekening brengen omdat ik jullie verkeerde factuur niet betaal..?
Er word me verteld dat de korting word doorgeschoven naar de volgende maand en ik een dubbele korting kon verwachten. Wederom is het ze gelukt nadat ik de afgelopen maanden minstens 15 medewerkers heb gesproken, om Weer een verkeerde factuur te sturen.
Wat is dit voor boevenbende?
Ik Word niet gehoord.
Als ik bij de bijenkorf een verkeerde factuur krijg en of betaal. Dan veranderen ze dit direcct voor me.
Bij vodafone word je in de w8 gezet, Doorverbonden, Later (niet) terug gebeld, om vervolgens weer in de w8 te gaan staan. Iedereen beloofd een oplossing maar die komt er nooit.
Via dit bericht probeer ik het maar weer,
Beste Vodafone,
Kunnen jullie me laatste factuur verbeteren.
Kunnen jullie me facturen vanaf nu Correct opstellen en versturen.
Me onterrecht betaalde kosten van mislukte incassos terugstorten.
Kunnen jullie me compenseren voor al deze uren en ontzettend slechte service.
Met vriendelijke groet,
Floris de Haas
333551783
Klantnummer.