florisdehaas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foute Vodafone factuur en Slechte Klantenservice.

Beste vodafone en geinteresseerde,

Ten eerste, dat ik hier tijd voor vrij maak geeft aan hoe vervelend de samenwerking met vodafone is geweest het afgelopen jaar.
Mooie abbonementen, slechte service.

Ik had een, speciaal voor mij, door vodafone samengesteld abbonement voorgesteld gekregen. Bij nader inzien had ik dat beter niet kunnen accepteren want geen enkele medewerker begreep dat ik (vanaf 2 jaar terug) mijn nationale internet bundel mee mocht nemen naar het buitenland. Na de invoering van de vodafone op reis blox ging het weer mis.
De blox gingen aan en uit en aan en uit. Terwijl ik helemaal geen blox wou. Kosten werden in rekening gebracht verkeerde facturen moesten veranderd worden notabene na 3 uur w8tijd en 3 keer bellen etc etc. Uiteindelijk stond ik op het punt om weg te gaan bij vodafone Tot dat ze met een aanbieding kwamen die erg aantrekkelijk leek.

Ik zou het redplus abbonement krijgen en de Gehele contractsduur een kleine korting en daarbovenop de eerste 6 maanden een extra korting. Nu zijn we 4 maanden verder en de korting heb ik nog nooit goed ontvangen.
Elke maand krijg ik nu dus een te hoge factuur die ik weiger te betalen. Hierdoor rekenen ze wel 3 euro mislukte incasso kosten... ??? he w8 even een verkeerde factuur sturen die ik weiger te betalen en vervolgens extra kosten in rekening brengen omdat ik jullie verkeerde factuur niet betaal..?

Er word me verteld dat de korting word doorgeschoven naar de volgende maand en ik een dubbele korting kon verwachten. Wederom is het ze gelukt nadat ik de afgelopen maanden minstens 15 medewerkers heb gesproken, om Weer een verkeerde factuur te sturen.

Wat is dit voor boevenbende?

Ik Word niet gehoord.

Als ik bij de bijenkorf een verkeerde factuur krijg en of betaal. Dan veranderen ze dit direcct voor me.
Bij vodafone word je in de w8 gezet, Doorverbonden, Later (niet) terug gebeld, om vervolgens weer in de w8 te gaan staan. Iedereen beloofd een oplossing maar die komt er nooit.

Via dit bericht probeer ik het maar weer,

Beste Vodafone,

Kunnen jullie me laatste factuur verbeteren.
Kunnen jullie me facturen vanaf nu Correct opstellen en versturen.
Me onterrecht betaalde kosten van mislukte incassos terugstorten.
Kunnen jullie me compenseren voor al deze uren en ontzettend slechte service.

Met vriendelijke groet,

Floris de Haas

333551783

Klantnummer.






3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo @florisdehaas

Allereerst welkom op het Vodafone Forum!
Op het forum kunnen wij helaas geen klantspecifieke klachten afhandelen.
Hoewel het natuurlijk heel vervelend is wat jij momenteel ervaart, het is een forum voor en door klanten.
Het lijkt me niet dat andere klanten jou kunnen helpen in dit probleem. Daarom is het dus ook niet gepast voor op het forum.

Heel toevallig heb ik jouw berichtje op Facebook beantwoord. Zover ik weet is het nu opgelost. Ik heb een herinnering geplaatst om het vervolg in de gaten te kunnen houden. Mocht je nog vragen hebben over de oplossing dan kunnen we dat via Facebook verder bespreken.
dizzyluca

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helemaal gestoord vodafone. Een rekening van 436.36€
Ga je naar de chatt .hallo met manon. Nee hoor ik zie het al. U hoeft niks te betalen meneer.
Even later beld een vrouw dat ik toch minmaal 100 euro moet betalen. Ik zeg das nog teveel maar ok. En ze zegt maar u heeft zelf de blokkade opgeheven. Ik zeg nee dat heb ik niet. Ik heb geprobeerd om voor 2, 50 euro data bij te kopen want dat kan pffff
Kijk even later naar rekening overzicht. Jess februari staat aangevinkt als betaald. Heb er nog snel een foto van gemaakt.
Vandaag ja hoor .ik kan niet meer bellen want ik ben geblokkeerd.
Ik had 3 dagen de tijd om het gehele bedrag te voldoen.
Jarenlang trouwe klant. Elke maand tussen de 42 en 60 euro. En nu laten ze me dood vallen.
Nou als je je poen komt halen zullen jullie zien wie er gaat vallen. Zo erg dit deze onmacht .grrrrrrr
Di. Luca.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @dizzyluca

Zoals Astrid in de post hierboven al aangaf kunnen we je via het forum niet helpen hiermee. Neem even met 1 van de andere kanalen contact op dan helpen we je graag verder. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic