fiets

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bereik 5411 oventje

In 't Oventje het bereik zeer slecht terwijl er een mega mast om de hoek staat. kunnen jullie hier geen antennes ophangen?
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @fiets ,

Zomaar antennes ophangen zal geen effect hebben want eerst moet de hoofd antenne functioneren en een nieuwe mast plaatsen kost ook wat maar ook vele vergunningen van de gemeente.

Zou je me misschien meer kunnen vertellen over het probleem waarvan je nu last hebt? Hopelijk kan ik je dan hierbij helpen.
fiets
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de mast staat er al dus vergunning lijkt me niet nodig. KPN heeft wel een installatie in die masr dus waarom vodafone dan niet?
en de klacht , slechte dekking, zeker binnen, en al helemaal geen 3G ondanks het mooie netwerkkaartje.........
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @fiets ,

Het gaat erom als er en nieuwe mast wordt geplaatst dat je dan vergunning moet vragen want je bouwt dan op en terrein (vaak zie je deze op flats staan) en inwoners willen er geen last van hebben enzo....

Binnen kan er nooit met 100% garantie worden getoond dat 3G werkt met 4G is dit al en stuk beter namelijk omdat 4G en sterker netwerk is. Hoe zit het met het 2G daar? 4G kan namelijk wel gebruikt worden in huizen en hierdoor kan je met 4G gewoon thuis en Youtube filmpje kijken of overig.

Kijk ook even op de volgende link of er en storing aanwezig is: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/bd-p/Vodafone_Storingen
fiets
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
denk dat we elkaar niet begrijpen, er staat al een mast welke in gebruik is door de lokale omroep en KPN, Zo te zien is er nog ruimte genoeg voor een paar vodafone antennes.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @fiets ,

KPN + Vodafone = en beestenboel, lol! Of de frequenties dan nog werken is de vraag....
Dan moet er eerst geld beschikbaar zijn als Vodafone dit gaat doen ;).

Dan los van dit heb je mijn vorige tips al eens opgevolgd?
Hoor graag van je terug, in ieder geval bedankt.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik zie dat het bereik daar inderdaad niet optimaal is. Ik raad je aan om een dekkingsklacht in te dienen via www.vodafone.nl/feedback dan wordt dit voor je onderzocht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic