Willem10

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fout op website wordt niet gecorrigeerd.

Ik heb vanaf eind November via twitter, email en telefonisch verschillende keren doorgegeven dat er een fout op de website staat. De hotspot moet bij een particulier en zakelijk 2 jarig 8gb abonnement gratis zijn. Bij de particuliere website staat het wel goed vermeld maar bij de zakelijke website moet je €79,- afrekenen(zie bijlage). Bij Vodafone zeggen ze via twitter dat het wordt aangepast en via de email krijg ik geen antwoord en telefonisch doen ze net of ze gek zijn. Daar nemen ze nog niet eens de moeite om het uit te zoeken en proberen me een oude hotspot voor €39,- aan te smeren. Ik hoop dat ik via deze weg een antwoord krijg en dat het z.s.m. wordt aangepast, zodat ik dit 8gb abonnement zakelijk kan bestellen. Ik ben juist bij Telfort weggegaan omdat ze daar geen hoger abonnemnt dan 4gb kunnen aanbieden.



5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Willem, ik weet niet precies wat de juiste prijs is, maar dat ga ik voor je uitzoeken. Wat is je twitternaam? Kan ik die tweets er ook bij (laten) zoeken.
Willem10
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Bas,

Mijn twitternaam is@WillianWouters
Laat je me zsm weten wanneer het juist is zodat ik het kan bestellen?
Bedankt alvast.
Grt
Willem
Willem10
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zie afbeelding. Dit antwoord krijg ik nu weer voor de zoveelste keer, maar nu dan via de email;
"Het klopt inderdaad niet en we passen het binnen enkele dagen aan".
Dit is me sinds eind november al zovaak verteld.
Kijk zelf maar volgende week. Dan zijn de fouten nog steeds niet hersteld.
Wat ik me dan eigenlijk afvraag is; Betalen de mensen dan gewoon voor het product wat ze eigenlijk gratis krijgen of worden er bijna geen zakelijke sim only data abonnementen verkocht ???


Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Willem10
Helaas gaat aanpassen van dit soort zaken minder snel dan we eigenlijk zouden willen.
Bas heeft je verzoek doorgestuurd en dan zijn we afhankelijk van de specialisten op dat gebied om de aanpassing door te voeren.
Per vandaag zijn de nieuwe aanbiedingen voor de zakelijke markt in gegaan. de prijzen voor zover ik ze kan zien, zijn conform de nieuwe aanbieding.

Sorry voor het ongemak, Per
Willem10
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Per,

Schandalig dat ik dat 6 a 7 keer moet doorgeven vanaf eind november, voordat het eindelijk aangepast is.
Nu heb ik het gisteren eindelijk kunnen bestellen en krijg ik zojuist een email dat het product niet op voorraad is terwijl dat nog steeds op de site staat. DIRECT LEVERBAAR. Wat een rotzooitje bij Vodafone!
Ik ben echt klaar met jullie!
Ik ga het nu annuleren en ga bij T Mobile een abonnement afsluiten.




E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic