marongen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Firmware Version 6.0

Hallo,
Nadat Blackberry Desktop manager heb geinstalleerd was een van de eerste updates die binnenkwamen voor mijn BB 9700 de nieuwste firmware versie 6.0. Helaas had ik niet precies door wat er werd geinstalleerd. Nu zijn dus al mijn verbindingsgegevens gewijzigd en kan ik geen verbinding meer maken met de vodafone internet website myweb.360.com. Ook Twitter berichtjes kan ik niet meer versturen. Tevens kan ik geen MMSjes ontvangen terwijl ik (bijna) zeker weet dat ik dat voor de update wel kon.
Ik heb geprobeerd de APN in te stellen volgens de algemene instellingen, maar niets helpt.

Welke instellingen moet ik doen in de nieuwe OS of hoe kan de oude firmware terugzetten die goed verbinding maakt zoals ik gewend ben.

groetjes
Michel Rongen
2 Reacties 2
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hallo marongen,

Het is me opgevallen dat je nog geen reactie hebt gekregen op je vraag.
Ik zal proberen je wat verder te helpen dan waar je nu bent

De informatie die je geeft is echter wat weinig, je zou bijvoorbeeld de APN die je gebruikt hebt kunnen vermelden.
Maar dit terzijde

Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom je geen verbinding meer hebt, zoals hierboven zou het een APN instelling kunnen zijn, een defect in het toestel, verstoringen etc.

Ik wil je adviseren telefonisch contact met onze Klantenservice op te nemen zodat we vervolgens kunnen nagaan wáár het verkeerd gaat.

Ik hoop dat je zo wat verder komt

Met vriendelijke groet,

Chris
Vodafone Forum Team
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bellen? Als je goed naar Vodafone.nl kijkt en dan op Klantenservice klikt zie je dat je instellingen kunt versturen naar telefoons. Hier is de link: http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/instellingen?_fp=tsmain Lukt het nog steeds niet probeer dan de handmatige instelling. Lukt dat óók niet dan zou het beste zijn om even langs de Vodafone-winkel komen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic