Astron

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dataverkeer Uitzetten (Htc Hd2)

Ik gebruik nooit internet op mijn mobieltje, toch krijg ik elke maand rekeningen voor het gebruik van Dataverkeer, omschrijving - Vodafone.offnet.
Weet iemand welke instellingen moet ik in het menu (HTC HD2) veranderen zodat ik geen dataverkeer en rekeningen hiervoor meer krijg?

Alvast bedankt.

4 Reacties 4
BoomG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Astron,

Allereerst welkom op het forum.

Het is mogelijk om de internet verbinding te laten blokkeren via de klantenservice. Het is dan niet meer mogelijk om internetkosten te maken.
Deze blokkade is kosteloos, echter mms werkt dan ook niet meer. Je kan ook de internetverbinding bewerken en bijvoorbeeld het wachtwoord verkeerd invullen. Wij garanderen natuurlijk alleen een blokkade op het nummer en niet op het toestel aangezien wij niet kunnen zien hoe een toestel is ingesteld.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag,

Met vriendelijke groet,

Gwijn
Vodafone Forum Team
Astron
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor jou reactie Gwijn.

Het probleem is opgelost via de klantenservice.

Met vrindelijke groet, A.B.

22-02-2011 Ons antwoord Geachte heer ..........................,

Hartelijk dank voor uw e-mail, waarin u aangeeft dat er data-kosten in rekening is gebracht, terwijl u nooit internet gebruikt heeft.

Ik heb uw gegevens er bijgenomen en kan zien dat u geen gebruik maakt van het internet. Zo heeft u ook in februari verbinding gehad met internet. De kosten voor het internet van de afgelopen 2 maanden en de kosten van februari heb ik u eenmalig gecrediteerd. Het totale bedrag is € 20,96 inclusief btw Het bedrag zal in mindering worden gebracht als de eerst volgende automatische incasso plaats vind. De creditering zult u niet terug vinden op de volgende rekening.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag. U kunt dan reageren op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
........ ...............
Vodafone Klantenservice

malbos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi, ik heb HTC Desire net gekocht, ik ga binnekort naar de VS, hoe kan ik dataverkeer tijdelijk uitschakelen of hebben jullie tips om dataverkeer te minimaliseren. al vast bedankt! mabo
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Door dataroaming uit te schakelen, je kunt wel bellen en smsen naar niet internetten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic