Eerste post, meteen met lastige vraag.
Omdat we bij ons thuis nul bereik hebben, hebben we sinds enige jaren een Femtocel in gebruik. We zijn aan onze tweede exemplaar bezig omdat de eerste kuren had. En nu begint de tweede ook moeilijk te doen, sinds een week of zo werkt hij steeds maar een paar uur, waarna het apparaat de verbinding met de vodafone dienst verliest. Telkens weer gereset, een paar keer gederegistreerd en geregistreerd, en dan doet hij het weer, voor een paar uur. Maar vandaag geeft hij er helemaal de brui aan. Oorzaak?
Overigens zou het fijn zijn als het 0900 nummer (ja, ik kan immers niet het mobiele 1200 nummer gebruiken vanwege geen signaal) goed werkt. Ik type 3x mijn goede 06 nummer in en krijg steeds te horen dat er een onjuist nummer is ingevoerd. Ja, aan mijn hoela. En na de derde keer wordt de verbinding verbroken. Vandaag dus al 3 x € 0,45 weggegooid!
Hulp graag van een Vodafon medewerker, helpdesk bellen lukt immers niet.